wie is er al een x eerder bevallen van een prematuur en met hoeveel weken?

Onze oudste kwam op tijd en onze tweede met 33.4, mogelijk ook door stress.  Een meiske, die ook vanaf dag 1 aan de borst dronk (2 kilo, 44 cm) voor zover ze dat mocht in het zkh. Ik merk dat ik nu wel weer bang ben voor een prematuur, ik denk er veel aan en stel me er ook op in, maar ik hoop dat deze gewoon 'uitloopt'. Ik zal blij zijn als ik de 37-wekengrens ben gepasseerd.

Omdat er geen biologische aanleiding voor de vroeggeboorte was, ik ben gewoon met weeen begonnen en de vliezen hebben ze handmatig in het ziekenhuis gebroken, loop ik deze zwangerschap gewoon weer bij de verloskundige.

In mijn omgeving ken ik een persoon die ongeveer hetzelfde had als wij. De eerste op DE datum, de tweede 6 weken te vroeg en de derde 2 weken te laat. Daar klamp ik me maar aan vast.

Groetjes,
Lotje

hoi gelukkige mamma van 2,

ik ben met 33 weken precies bevallen door middel van een spoed keizersnede.

ik had namenlijk last van zwangerschapsvergifftiging met hellp syndroom, ik ben nu zwanger van mijn tweede kind en ben als de dood dat het nog een keer gebeurt.

ik kan mij dus helemaal inleven hoe jij je enigzins  voelt.
ik hoop dat die angste verdwijnt door de regelmatige controlles door de gynecaloog, maar ik betwijfel het die angst zit er namenlijk in en die verdwijnt pas op het moment dat je op je uitgerekende datum bevalt van een gezonde baby

groetjes tineke

Terug
Bovenaan