wie is er al wat langer bezig?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier te vinden was, maar we zijn onverminderd hard aan het proberen om zwanger te raken!
Inmiddels zijn we in ronde 12 voor ons eerste kindje. Ik had nooit, nooit, nooit verwacht dat het zo lang zou duren. Maar we zijn de hoop nog niet verloren hoor!
Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die al zo'n tijdje aan het proberen zijn om zwanger te worden. Er is hier ook wel een forum over als zwanger worden langer duurt, maar daar gaat het vooral over de medische mallemolen, en daar zijn wij (nog) niet in, dus daar voel ik me ook niet echt thuis.
Zijn er hier meiden die al langer dan 10 maanden bezig zijn? Gewoon nieuwsgierig hoor! En voor alle meiden die sneller zwanger zijn geraakt: van harte gefeliciteerd!

liefs

Hey.

Ja hoor, wij zijn nu ook één jaar bezig (ben de tel kwijt geraakt in de ronde's), maar dan voor een 2e.
Bij de eerste heeft het ook 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was....dus helaas wil het bij ons gewoon niet vlotten.
Denk dat iedereen in zijn achterhoofd weet dat het langer kan duren voordat je zwanger bent, maar als het daadwerkelijk ook het geval is dan baal je gewoon als een stekker.
We willen tenslotte allemaal, hier, een kindje. Liever vandaag dan morgen toch?
Ik hoop in ieder geval dat er snel een klein wondertje in onze buik mag groeien want we zijn het wachten nu wel zat he?

Groeten van Miena.

Hoi,

Wij zijn inmiddels ook al een jaar bezig.
Morgen Nod maar absoluut geen verschijnselen en klachten dus ik denk dat wij doorgaan naar ronde 13.
Ook wij zitten niet in de mm daar heb ik ook nog geen zin in en moet er nog niet aan denken wil de natuur toch nog even zelf zijn gang laten gaan.
Ik had er om heel eerlijk te zijn ook geen rekening mee gehouden dat ZO lang kon gaa duren. Wij zijn namelijk voor de 2e bezig en bij de eerste was het in ronde 2 al raak.
Ik had wel al verwacht dat een 2e wat langer op zich zou laten wachten, maar nu duurt het wel erg lang.

Miena jij zwerft hier dus ook altijd nog rond balen man.

Liefs Saskia

He meiden,

Wij zijn nu ook al 11 maanden bezig voor ons eerste kindje. Mn vriend heeft vorige maand zn zaad laten controleren. Meer omdat we bang waren dat er iets mis was met zn zaad, omdat toen hij klein was een keer keihard tegen iets is aangereden met zn fiets en zn balletjes waren een week lang super blauw...AUW!! Ja, misschien raar...maar je gaat aan alles twijfelen als het wat langer duurt. Dat kennen jullie vast wel. Maar goed..alles is gelukkig tip top in orde met hem. Dat was echt een opluchting. Ben ook begonnen met tempen deze maand en ovu testen doe ik al twee maanden. Verder ben ik ook begonnen met tarwekiemoliecapsules. Ze zeggen dat je mens daar regelmatiger  van wordt en dat het de innessteling bevorderd. Lig nogal te schommelen tussen de 33 en 42 dagen. Dus afw8 maar.  Heb gelukkig ook gewoon een eisprong. En moet nu nog 10 dagen w8 tot mn nod.

Mn zusje (ja...dus jonger) werd binnen 2 maanden zwanger (wij waren toen al 7 maanden bezig) en ik heb het daar erg moeilijk mee gehad. Komt hard aan. Echt een dubbel gevoel. Harstikke blij voor haar/hun maar tegelijkertijd ook zon gevoel van...waarom zij wel en ik niet!!!

Ik voel me ook nog niet thuis op het 'als zwanger worden langer duurt' forum. Wij gaan ook nog niet verder. MMM vind ik toch wel een hele stap en daar ben ik nog niet aan toe. Mn vriends zaad laten controleren is wat makkelijker. Gewoon kwakkie inleveren en w8 op uitslag. Hij kon gewoon thuis ff.....hahah. Dus ja...das wat makkelijker. Wij moeten er toch wat meer voor doen vind ik. Dus we proberen nog ff zo en dan zien we wel.

Wil jullie ff iets vertellen waardoor jullie misschien weer wat meer hoop krijgen..

Een kollega van mn vriend vertelde mn vriend vorige week dat ze een kindje verwachtte. Hij had ook zn zaad laten controleren omdat ze ook al een jaar probeerde. De utislag was.....3 keer zoveel zaad als normaal en allemaal topkwaliteit!!!! Ja 3 keer zoveel! de arts had tegen hem gezegd dat hij dat nog nooit had meegemaakt. Zo zie je maar.....superzaad...maar er toch meer dan een jaar over gedaan. Dus meiden...blijf hoop houden!!

Nou...toch weer lang verhaal...

Sorry!

Veel klusplezier!

Knuf

Hallo.

Wij zijn al vanaf 2005 bezig .
Heb in januari 2006 een miskraam gehad , wel vrij snel zwanger geraakt.
En in maart heb ik weer een miskraam gehad. Toen weer heel erg snel zwanger geworden.Maar die ging ook weer fout, ik ben mijn meisje anouk heet ze , ben ik verloren met een zwangerschapsduur van bijna met 38 weken.

Veel liefs

Peggy.

Hoi dames,

Ook wij zijn nu een jaar bezig voor ons eerste wondertjes.
Alleen wij zitten wel in de mediche molen.
Maar ik vind het bij het forum als het langer duurd nog wat te vroeg voor.

Over 5 weken krijg ik mijn eerste inwendig onderzoek en zie daar heel erg tegen op.

Meiden heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat we elkaar binnen kort mogen feliciteren.

kus Bontrie

Hoi dames,
Ook wij zitten alweer in de volgende ronde, heb in maart 2006 m'n laatste pil geslikt. Was eigenlijk gelijk weer behoorlijk regelmatig maar de laatste maanden heb ik elke keer veel klachten en m'n cyclus lijkt wel een jojo. We gaan nog 1 maand zelf proberen en dan gaan we maar 'ns beginnen met de huisarts. Ben inmiddels ruuuuuim 36 jaar jong, dus veel langer zelf "proberen" lijkt mij niet zo'n goed idee.
Dan heb ik 3 maanden getemperatuurd dus daar kunnen ze dan alvast iets mee.

Groeten, Cath
?? - 31 - 28 - 30 - 28 - 28 - 27 - 28 - 33 - 28 - 33 - 26 - 33 - ??

Hoi,

Wij zijn inmiddels ook al wat langer bezig, 15 maanden. En inderdaad, zoals iedereen hier echt balen. Als je hebt besloten om er voor te gaan, dan wil je het liefste zo snel mogelijk.
Ik ben vorige week bij HA geweest en deze week nog terug komen voor verwijzing naar zieken huis, we hebben besloten die stap te gaan zetten om te kijken of er ergens iets makeert. Weer een volgende stap, weer spannend.

Ik hoop toch stiekum dat we snel allemaal lekker zwanger zijn ...

Liefs,

Amber

Terug
Bovenaan