Wie is er begin november uitgerekend?

Goed idee Babjobo, laten we gewoon dit weekend lekker bevallen en gaan genieten van ons kindje.....:)

he dames,

ik ben 5 nov uitgerekend maar door een stuitligging weet ik dat ik op 30 okt mama ga worden door een ks.

het rommelt soms wel al maar voor ons is ht nu echt aftellen

groetjes hetty

Hallo allemaal,
Ik had de vraag gesteld wie er begin november uitgerekend was en ik zie dat het er al heel wat zijn,zel ben ik 1 november uitgerekend.Eigenlijk 8 november maar de baby ligt op alle echo's wat voor dus hebben ze de datum bijgesteld.
Voor ons is het de tweede,we hebben al een dochtertje(Sarah) van 2 jaar en 8 maanden.
En bij jullie?
Hebben jullie het ook zo gehad met die dikke buik, ik vind alles wel heel lastig op het moment en verheug me toch ook wel weer om van die leuke nieuwe winterkleding te kunnen kopen? Al weet ik niet of ik mijn nieuwe maat zo leuk ga vinden?

En hebben jullie dat ook dat het toch ook wel erg spannend begint te worden hoe jullie kindje eruit zal zien,en of hij of zij alles erop en eraan heeft?

Ben benieuwd!

Hoi allemaal,

Wij hebben al een zoontje van 2 jaar en 3 mnd. Wij zijn ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe baby, het wordt een jongen dat is geen geheim :)
Ik heb deze keer door stress niet zo kunnen genieten als van de 1e zwangerschap en dat vind ik jammer. En ook ik heb zeer zeker na deze zwangerschap een maatje of 2 meer haha. Ben 25 kilo aangekomen. Ik begin ook wel een beetje te balen van de zwangerschaps kleding.

Allemaal een fijn weekend.
Groetjes, Jolanda

Terug
Bovenaan