wie is er deze week ook zo aan het klussen?

Hallo,

Omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil klussen wij deze maand vanaf de dag dat ik niet meer ongesteld was. We klussen om de dag en hopen dat het zo in 1 keer raak is!
Maarja ik weet niet of ik gelijk al een eisprong krijg.
We zullen het zien.

Succes allemaal!
Kus Stefanie

Hoi,
Ik was bij mn eerste kindje ook gelijk de eerste ronde zwanger!
Was toen ook aan de pil.
dus het kan altijd..
Ik ben nu aan mijn 2e ronde bezig en we zijn vollop aan het klussen!vooral deze week want dan is volgens mij mn eisprong.

we zien wel

xxx karin

Goedemorgen meiden!
Eigenlijk heb ik niet veel te melden zo op de vroege ochtend, maar wens iedereen alvast een goede vrijdag de 13e

De vorige vrijdag de 13e (feb) was minder, toen hoorde ik dat ik waarschijnlijk pcos heb, laat deze dag beter zijn!

Hoihoi

Ik heb een vraagje aan jullie hebben jullie ook zon buikpijn als je eisrong nadert of ligt dat niet aan de eisprong? Ik heb het deze keer wel erg. Normaal maar beetje.
 Hoe is het verder??
Heb eingelijk nu ook niet veel te vertellen, alleen dat wachten ontzettend lang kan duren.
Gr Amber07

Hoi hoi!
Ik kan je niet helpen met je vraag over het voelen van een eisprong, want die heb ik niet  Hopelijk kan ik je daar binnenkort meer over vertellen.
Maar ik weet wel dat wachten inderdaad errug lang kan duren....
Verder is alles wel goed, nog een 1/2 uurtje werken en dan lekker weekend houden, morgen m'n verjaardag vieren dus wordt vast gezellig.
Wat zijn jullie plannen?
x ano27

Hoi Ano

Ik hoop voor je dat je ind snel een keer een eisprong hebt en die je dan ook voelt.
Hoe ben je er eingelijk achtergekomen, bleef je menstruatie altijd al weg? Heb je wel al kinderen?

We hebben het weekend de gewone dingen wel lekker weekend vieren natuurlijk en klussen.
Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe.

Gr Amber07

Hoihoi

hoe is het allemaal, nog druk aan het klussen?
Voor ons is het nu een beetje afgelopen omdat ik blaasontsteking heb, heb nu ook weer medicijnen daarvoor, dus wel beetje lastig, maar ben wel blij want heb volgens mij al mn eisprong gehad, nu zei de dokter dat ik waarschijnlijk ook nog een keer naar uroloog moest daarvoor, dat kan er ook nog wel bij moet over 2 weken al naar gyn en dit kan er dan wel bij.
Ik weet neit wie er van jullie al wat inwendige echos heeft gehad, maar daar krijg ik ook blaasontstekingen van en die staan me denk ik wel veel te wachten als ik naar gyn moet. Maar ja eerst deze ronde maar eens door zien te komen. We klussen zo goed als we kunnen nog maar door.

Gr Amber07

Hoi amber
wij klussen ook nog steeds.
volgens mij had ik gister een ei.en hebben we hevig geklust.
Vanovond nog maar een keer,ik heb er ook echt steeds meer zin in.vaker als andere dagen.komt dat omdat ik een ei heb?ik heb hem ook eigenlijk nog nooit gevoeld maar heb wel meer zin in eten en een op geblazen gevoel steeds.
grt karin

Terug
Bovenaan