Wie is er na het stoppen met de pil gelijk of heel snel zwanger geworden????

Graag zou ik dat willen weten, ik ben namelijk 2,5 wk gestopt en heb echt last van rare dingen. Andere afscheiding, buikpijn, rugpijn, dondere urine etc. Het kan ook gewoon afkicken van de pil zijn, maar op internet stond dat de Yasmin pil al binnen 2 dagen uit je lichaam is (de ergste hormonen dan).

Iemand tips of advies of ook heel snel zwanger geworden???

Groetjes Victory
 
Hoi Victory,

Ik was bij mijn eerste kind meteen zwanger na het stoppen met de pil. Dit is tegenwoordig helemaal geen probleem meer. Het is zelfs zo dat mensen die door middel van IVF zwanger willen worden vaak eerst aan de pil moeten om meteen na het stoppen geinsimineerd te worden. De kans van slagen is dan schijnt het veel groter. Dus juist de eerste maand na het stoppen met de pil is de kans op zwangerschap heel groot.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Sanne
 
ik ben 3 maanden terug gestopt met de pil, en nu 7 weken zwanger ;-)

Ik vind dat het bij mij dus erg snel is gegaan, sneller dan ik ooit had gedacht. Ik vind het nog steeds gek, raar, vreemd, maar ben er zo blij mee.! Een vriendin van mij is ruim 7 maanden van de pil af en zij is (nog) niet zwanger, maar zij is er heel erg mee bezig.!!! Een andere vriendin van mij is er z'n 5 jaar af, en ook (nog)niet zwanger. En ik denk dat als je zwanger wil worden je niet je leven moet laten beinvloeden, en er de heladag aan moet denken.

En ja als ik jou was zou ik ff naar de huisarts gaan om te kijken of je blaasontstking heb. En veel cranberry juice drinken.

Greetz en succes
 
hoiii

ik was bij me dochtertje gelijk zwanger na het stoppen van de pil die is nu 4jr.
ben afgelopen dec(31-12-2008) gestopt met de pil en was gelijk weer zwanger ik ben nu 17okt 2009 uitgerekend.

denk dat het echt ligt aan je zelf en of aan je partner hoe snel je zwanger bent(raakt).

want aan andere vriendin van mij was ook zo zwanger binnen een maand en een andere vriendin van me is al bijna 2jr bezig om zwanger te worden.

dus is en ken verschillend zijn lieverd.
ik wens je heel veel sterkte en succes met alles
wacht het ff rustig af nu met wat je nu allemaal mee maakt kwa klachten ok.

of je pil zo snel uit je lichaam is weet ik niet??
wat ik wel weet is dat je 5dagen na je laatste dag van je menstruatie dat je dan vruchtbaar bent tot de 18de dag dat is wat ik hebt gelezen en gehoord.

fijne dag
gr melis
 
Bij mijn eerste was ik in juli met de pil gestopt en in juni uitgerekend.. Bij deze zwangerschap ben ik januari gestopt en ben in december uitgerekend.. Bij allebei dus 2 keer ongesteld geweest voor een positieve test.. Slikte ook de Yasmin trouwens..

Het is bij iedereen verschillend hoe snel of hoe langzaam het gaat, maar het ligt er natuurlijk ook aan of je op het 'juiste' moment seks hebt.. Je bent maar 2/3 dagen per maand op je vruchtbaarst!

Wacht het maar gewoon rustig af, het komt vanzelf goed!

Groetjes,
Charelle
 
Ben 10 maanden geleden gestopt met de pil. Na vele maanden met diverse klachten en een bezoekje aan een kinesioloog ben ik nu 4 weken zwanger!
Het is dus echt voor iedereen heel verschillend. Volgens mij heeft het ook niet zozeer te maken met hoeveel je eraan denkt. Je denkt er toch wel aan. Op het moment dat je stopt met de pil, ben je er mee bezig. Het heeft, denk ik, meer te maken met lichaam en geest: zaadjes en eitje moeten op het juiste moment bij elkaar komen en je lichaam moet er klaar voor zijn. Maar als iemand rondloopt met bepaalde emoties kunenn die er voor zorgen dat er geen match komt.
Oftewel: volgens mij is er erg weinig te zeggen wanneer en hoe je snel zwanger kan raken. Het blijft gewoon een wondertje!

Heel veel succes met het wachten.
 
Ik werd pas een jaar nadat ik met de prikpil ben gestopt zwanger, nu al 37 weken!!
mijn man en ik dachten er al over om naar de HA te gaan maar het kwam toch vanzelf gelukkig!
 
Terug
Bovenaan