Wie is er na het stoppen met de pil gelijk of heel snel zwanger geworden????

Hoi,
Ik ben gestopt met de pil eind juni, toen natuurlijk meteen ongesteld geworden. Daarna werd ik pas 1aug ongesteld(was iets van 5 wkn later), maar was maar heel licht en kort. 6sept was ik nogsteeds niet ongesteld en heb toen een test gedaan. Ben nu als ik van 1aug uitga 5wkn+4dgn. Maar twijfel of ik niet al langer ben. Maandag naar vk, hoop dat zij me meer kan vertellen! Maar ben dus heel snel na het stoppen zwanger geraakt. Helaas is hier niks over te zeggen, dit kan voor iedereen anders zijn. Hopelijk een positieve test! Succes!
 
Ik ben nog 2 x ongesteld geworden na het stoppen met microginon 30.

Ik ben het helemaal met Gizmo80 eens... Zodra je stopt met de pil (omdat je graag een kindje wilt) ben je er mee bezig. Het is toch elke maand spannend of je nu niet ongesteld wordt. En dan hebben wij echt heel veel geluk gehad met maar 2 x de teleurstelling!

Het is echt een wonder. Misschien leuk om eens te kijken naar "Het wonder van een nieuw leven". (DVD kreeg ik bij het aanmelden voor moeders voor moeders) Echt een aanrader, want hier kun je goed zien wat er allemaal wel niet moet kloppen...

Ik hoop voor je dat je niet teleurgesteld wordt!
Liefs Ilonka
19 wkn + 3 dgn
 
Mijn vriend heeft zich een aantal jaar geleden helemaal laten nakijken, vanwege wat klachten. Er werd toen gezegd dat hij geen 'topfokker' zou worden.
De kwaliteit en hoeveelheid van zijn zaad lag lager dan gemiddeld.

Ik ben eind juni gestopt met de pil (Stediril) en nu zwanger, ook na twee keer. Had ik nooit verwacht, ik was er vanuit gegaan dat we er wel een tijd over zouden doen.
Ook omdat we afgesproken hadden dat we het geen obsessie zouden laten worden, dus ook niet gericht 'klussen'.

Dus je weet maar nooit!
 
Ik ben 5 weken geleden gestopt met pil 26 juni onttrekking bloeding 30 juni laatste dag van onttrekking bloeding gehad en nu op de 33 en nog niet ongesteld heb echt krampen in me buik en ben hartstikke moe ga vanavond testen
 
Ik ben nu 7.5 week zwanger van de tweede. In de tweede ronde na de pil was ik al zwanger. Wel heb ik dit keer als leuk experimentje ook teunisbloemolie (voor betere cervixslijm) en tarwekiemolie capsules (voor betere innesteling, het maakt je baarmoedermond dikker) gebruikt. Dus ja, ik weet niet in hoeverre dat ook heeft bijgedragen...
 
Terug
Bovenaan