wie is er nog meer eind augustes uitgerekend

Hoi,

ik heb zelf uitgerekend dat het 26 augustus zal worden, maar ik heb altijd een korte cyclus dus ik kan het natuurlijk mis hebben. Ik heb 11 januari de eerste echo daar dit kindje met IUI is verwekt. Dan zal ik waarschijnlijk de exacte datum ook horen.

Groetjes Zhiva.

Ow ja, de kwaaltjes? Ik dacht altijd en hoor ook van meerdere mensen dat de misselijkheid pas veel later komt. Nou was het maar waar! Ik heb de hele dag een wat vage misselijkheid gevoel maar hoef gelukkig niet te spugen. Wel heb steeds het zuur. Heel vies! En mijn borsten zijn extreem gevoelig. Ik heb gisteren echt steken in mijn buik gehad. Ja, en dus doodsangsten uitgestaan maar lees hier dat het heel normaal is. Kijk dat is dan fijn op zo'n site. Ik wordt er tenminste iets geruster op.

Groetjes Zhiva.

Hoi hoi,

Ik ben 29 augustus 2008 uitgerekend.
Het kan ook de 30e zijn.

Van m ´n zoontje was ik 14 dagen overtijd.
Ik ga er vanuit dat ik nu ook overtijd ben, alhoewel dat natuurlijk niets te betekenen heeft dat ik van m ´n zoontje ook overtijd was.

Bij ons komt denk ik hoogstwaarschijnlijk een maagd!

Groetjes Sientje

Hellow,

Ik sluit me bij jullie aan.Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ik ben 5 weken zwanger. Op 27 augustus 08 ben ik uitgerekend.
Heb net een online aanmelding gedaan voor bij een verloskundigenpraktijk, en ze nemen binnenkort contact met me op.Ik ben zooo benieuwd naar de eerste echo!!!!!

liefs
Angie

Hey

Ik heb me zojuist aangelogd, ik wou me abonneren op het blad 'kinderen' en zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Allemaal dikke proficiat!!
Ik weet sinds vorig weekend dat ik zwanger ben, volgens tabellen is het voor 21.08... spannend!
Donderdag mag ik bij gynae gaan. Het zal goed doen, goed nieuws te horen.
In maart dit jaar heb ik miskraam gehad op 6 weken.

Alvast fijne feestdagen

groetjes

Hallo hallo,

Volgens een berekening op internet zou ik ook de 27e augustus zijn uitgeteld...spannend allemaal.
Ik ga as. vrijdagochtend naar de dokter, en laat me dan verder verrassen, ben in de 1e ronde zwanger van de eerste, ik ben dus nog echt een leek op dit gebied, heb me nog niet kunnen inlezen ofzo, maar laat het allemaal over me heen komen.

Geniet er allemaal maar van, dat doen wij ook!
Groetjes Jacky

Terug
Bovenaan