Wie is er nog meer net zwanger van de eerste?

Hoi Tessa,

Ik lees dat je zwanger bent van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap echt leuk zeg..
Ben zo blij voor je..

Na mijn miskraam van vorige maand ben ik toch mn ovulatie gaan testen en op een dag stonden er 2 streepjes dus hup aan de slag (ja kon geen maandje rust hebben ) dus voor mijn zijn het ook weer spannende dagen..

Nou Meid geniet van je zwangerschap en we krabbelen weer..

Liefs Mandy

Ik ben ook zwanger van de eerste nu ruim 10 weken. Vorig jaar een miskraam gehad maar nu ziet alles er goed uit. Ben 24 jaar en de misselijkheid vind ik het ergste.

Hoi Tessa,

Ik had je al een berichie gestuurd en dacht ik ga jou ook even mij goeie nieuws vertellen :D
Ik ben ook zwanger nu 5 weken oh wat ben ik blij en oh zo spannend om naar die 12 weken te gaan...
Dan weer een hoop spanning weg..

Gaat alles verder goed met je?
Ik begin al behoorlijk misselijk te worden :(

Liefs Mandy

Hoi dames,

Bedankt voor al jullie leuke reacties. Ik heb het druk gehad afgelopen tijd, dus kon ff niet reageren.

Ik ben ook heel veel misselijk en vooral de reis naar het werk lijkt nu wel 2 uur ipv 1 uur te duren.

Maar ik geniet volop! De intake bij de verloskundige al gehad, 16 september de echo, ooh wat spannend!! En oooh wat heerlijk!

Ik heb helaas weinig tijd om te reageren. Maar wens jullie allemaal veel plezier en genieten tijdens de zwangerschap!!

Groet, tes

Terug
Bovenaan