Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben ook in september uitgerekend!! Deze site zegt de 20e.
Heel spannend allemaal. Ik ben ik verwachting van ons 1e kindje en weet het pas sinds gisteren. Ik heb voor a.s. maandag meteen een afspraak gemaakt bij de huisarts, dus dan hoor ik het allemaal definitief. Fijn zo'n forum, bij je eerste kindje weet je toch nog niet zo goed wat er allemaal op je af komt.
Gisteren heb ik mijn schoonouders op de hoogte gebracht en morgen zijn mijn ouders aan de beurt. Beide voor de 1e keer opa en oma.
Ik ben rond de 18e van september uitgerekend. Ben nu dus 6 weken zwanger. Wel heel raar, want ik heb natuurlijk nog geen bezoekje aan de verloskundige gebracht, dus het is maar de vraag of alles goed is (maar die vraag zal iedereen zichzelf stellen).
Ben wel begonnen met Moeders voor Moeders.
Zijn er nog meer die daaraan meedoen?
Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en wie weet horen we nog vaker van elkaar!
Ik ben momenteel op 16 september uitgerekend, dus nu ook ruim 6 weken. Het is mijn 2e zwangerschap, de eerste ging vorig jaar na 8 weken mis. Mijn 1e echo zal 8 februari zijn, hoop zo dat het allemaal goed gaat! Success allemaal!
Ook ik ben in spetember uitgerekend, precies datum is nog niet helemaal duidelijk, ik had deze keer niet een hele regelmatige cyclus, dus tussen de 19e en de 21e. Het is de tweede, en ik vind het nog een beetje eng om het bekend te maken, de eerste afspraak bij de verloskundige is op 11 febr. en daarna pas de echo.
Ja ik vraag me natuurlijk ook af of alles goed zit en blijft gaan natuurlijk. Let's hope so!!!
Moeders voor moeders doe ik niet... Ik heb er helaas te weinig tijd voor. Ik werk full-time, en ben iedere dag zeker 2 uur aan reistijd naar mijn werk kwijt. Daarnaast nog een druk leven naast het werk. Ik vind het wel heel goed van je dat je er aan mee doet!
@ Mama in spe: We zullen allemaal wel met dezelfde vragen zitten. Is het je eerste zwangerschap? Ik begrijp goed dat je met zo weinig tijd niet meedoet aan moeders voor moeders. Ik vind het zelf ook best een onderneming (iedere keer weer in zo'n kannetje plasesn) maar ik heb het er graag voor over. En soms is het lastig ja, wanneer je weer eens een hele dag en avond wegbent, maar ze zeggen dat alle beetjes helpen, dus ik hou me er maar aan vast ;-)
Ik ben ook echt geen fanatieke aanhanger die vindt dat alle vrouwen mee moeten doen haha.
@ alle aanstaande moeders: gefeliciteerd!! Spannende tijd he dat wachten op de eerste echo!
Ik mag de 18e pas :-(