Wie is er nou eigenlijk jarig???!!!!????!!!!????

A

Anoniem

Guest
Haha, meiden, kennen jullie dat??
Stef wordt volgende week 1 jaar. Ik ben daar al weken mee bezig en ben echt helemaal zenuwachtig! Stef daarentegen is de rust zelve (nou ja....haha) en heeft geen idee van wat er gaat gebeuren. Ik wil zelfs niet weten welke cadeaus hij krijgt, want dan is het een beetje een verrassing...Hahaha, wie is er nou eigenlijk jarig????

Liefs Annet

Haha, dat valt nog mee, Stijn is pas over ruim drie weken jarig en ik hou het al niet meer...
Wat doe jij met Stef’s verjaardag? Kinderen/familie/vrienden, de hele bende tegelijk? Hoelaat? Wij doen, denk ik, een borrel tussen 3 en 6 ofzo... Beginnen natuurlijk met taart!!! Op zaterdag maar Stijn is op vrijdag jarig alleen werkt dan iedereen. Dus dan gaan we iets leuks doen met elkaar.
En jullie?

Ik heb dat ook ja. Tyche verjaardt zondag en net waren we alvast wat boodschappen aan het doen en toen zei ik tegen Tyche... 'spannend he? Al bijna 1 jaar' en toen keek ze me echt superdozig aan hahahaha.
Maar ze hielt wel heel stevig haar teletubbie-versiersels voor op de taart vast.
En als we vragen: Hoeveel jaar wordt jij? Dan zegt ze... "eenjaa" sweet!!

Haha, nou, het gaat al een tijdje zo hoor, dus we zijn wel vergelijkbaar!
Wij hebben het idd in tweeen gesplitst. We vieren Stef zijn verjaardag op donderdag voor de naaste familie (ouders grootouders en mijn beste vriendin) en op  zaterdag voor de rest. We hebben de tijd voor zaterdag tussen 12.00 en 20.00 gehouden, met pannenkoeken om een uur of 6. Ik hoop dat het een beetje doseert, maar we zien het wel. Stef zal alle aandacht wel geweldig vinden en hij heeft een hele week om weer bij te komen, dus we gokken het erop....

Liefs Annet

Heej Toulouse,
Wij vieren Tyche's verjaardag zondag. Wanneer ze ook echt jarig is. We vieren het over  heel de dag en het eerste bezoek komt om 11 uur. Zo is het wat verspreidt en niet alles tegelijk (hoop ik). Als Tyche slaapt dan moeten de mensen maar even geduld hebben maar de meeste weten wel dat ze tussen 1 en half 3 slaapt.
Er komen bij ons ongeveer 25 volwassen en 11 kinderen maar de kids stuur ik naar onze speelkamer boven met chips en snoep en daar hebben we geen last van.
Ik wou eigenlijk ook nog bbq-en maar dat vond manlief toch te ver gaan en nu doen we gewoon taart, nootjes, kaas/worst enz, en toastjes. Is er iemand met etenstijd dan gaan we wel friet halen ofzo.
Groetjes Kirsten

Ohhh Kirsten!! Zegt ze dat echt???? Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffff!!!!!!!!!!

Wow, dat is echt praten, ik was al trots dat we Stijn hebben geleerd dat hij z’n handjes in de lucht mag doen bij hoeraaaaa... Een op de tien keer doet ie het, haha,   maar we hebben nog drie weken om te oefenen. Zal je zien dat ie het vergeten is op de grote dag, haha

Trouwens we zitten heerlijk te beppen hier maar ik ga nu echt even m’n huis doen voordat Stijn wakker wordt. Liefs allemaal!!!

Ja ze zegt dat wel maar als er iemand anders bij is, is ze vlug verlegen en durft ze niet. Dus hoop dat ze het zondag doet. Ook wanneer je proficiat zegt dan steekt ze haar handje uit... om de hand te schudden. Na 'hiep hiep' doet ze ook haar handjes in de lucht...

Maar ze is wel weer langzamer in andere dingen hoor. Ik heb echt geen wonderkind. Ja voor mij wel natuurlijk maar in het lopen en alles is ze weer een sloompie.

Terug
Bovenaan