Wie is er nou eigenlijk jarig???!!!!????!!!!????

Misschien ontzettend suf, maar wat maken jullie een werk van de verjaardag!
Ik heb zoiets van, nu snapt ie het nog niet, dus we doen net als een "gewone" verjaardag (dus geen uitnodigingen bv), wel versieren (dat doen we bij onze eigen verjaardagen  niet meer ).
En ook de taart, volgens mij snapt ie dat ook nog niet hoor, dus volgend jaar doe ik er wel een leuke foto ofzo op.

Maar... voel me nu wel een beetje schuldig als ik jullie verhalen zo lees!

En dan vraag ik me nog 1 ding af: waarom zijn jullie zenuwachtig? Het is toch alleen maar hartstikke leuk!

NB dit is allemaal goed bedoeld hoor, het is meer om mijn eigen twijfels te spuien!!

Liefs Jenneke mv Ivar

Ik vind het ook al heerlijk om uit te kijken naar zn verjaardag. M'n baby die dan echt geen baby meer is. En de tijd die zo snel is gegaan.
Wij versieren alles, lekkere taart, leuke uitnodigingen. En een mickey in de tuin als aankondiging. (gewoon leuk, omdat ik het heerlijk vind om creatief te zijn)
Wij vieren het de zaterdag ervoor (hij is maandag jarig) van 16 tot 19. Ik maak allemaal lekkere hapjes en zet dat op een grote tafel. het is lopend buffet zeg maar haha. Iedereen pakt wat hij/zij wil want wij zijn bij ons ventje.
Maandag als hij echt jarig is gaan we met zn drietjes naar het dolphinarium.
Ik heb er helemaal zin in..... En yoëll.. die beseft het nog niet hahaha

Heej Jenneke,

Wij doen ook geen foto taart hoor, gewoon omdat ik hem te duur vind.
Wel hebben we extra versiersel voor erop van de teletubbies maar ook weer omdat mama dat zo leuk vind haha.
Uitgenodigd zijn de mensen via de telefoon.
Versieren doen we wel maar niet zo extreem als bij Pauline want ik ben dus absoluut niet crea!!!

Niet schuldig voelen hoor want je hebt gewoon gelijk dat ze er niks van snappen hahaha.

Terug
Bovenaan