wie is er ook al een paar maanden bezig??? ik inmiddels bijna 5

Hallo Daniëlle,

Wat vervelend zeg! Dan weet je niet waar je aan toe bent! Had je wel een regelmatige cyclus? Ik hoop dat je zwanger bent en dat de waarden te laag waren voor de test, die je gedaan hebt.

Succes en hou ons op de hoogte!

Liefs Yvonne

hallo.....

ik schrijf hier niet zo heel vaak, lees vooral.
Ben meer actief op het forum als het langer duurt...
wij zijn namelijk al bezig sinds sept. 2005 en lopen nu ruim een jaar in de medische molen voor een tweede wondertje

groetjes,
mama Peet

Hoi,

Ik ben nog maar net op het forum, zal me even voorstellen. Ik ben 32 en heb een zoontje van een jaar.

Wij zijn sinds twee maanden echt bezig met het proberen zwanger te worden voor ons tweede wondertje. Mijn man en ik willendolgraag, dus ik herken het ongeduld wel. Succes, hoop dat je nu in juni zwanger blijkt te zijn!!

Groetjes,
Mama van Joey

is inderdaad telkens afw8 vind het ook steeds zwaarder worden ben sinds vorig jaar vaderdag gestopt dus bijn een jaar.groetjes

hoi patries,
ik ben ook al bijna 5maanden bezig zit in ronde 5 en mijn nod is 26juni.
elke x maar weer wachten wachten wachten pffff,duurt allemaal zo lang he,ben vorige week weer ongi geworden,baalde echt als een stekker,nu weer 3weken wachten...
maar we gaan weer met goede moed voor deze maand...
liefs mier

Wij zijn bezig sinds december 2005. maar we hebben een tussenstop gehad van iets meer dan 6 maanden......en we pikken de draad nu weer op.
Dus ik ken het gevoel....ongeduld. Maar wij waren met maand 6 de eerste keer zwanger. Dit liep wel anders af dan gepland, maar het lukte wel....dus misschien is deze maand jouw maand!!!!

Groetjes Jacquelien

ik ben in december gestopt dus tel ik vanaf januari.
Ondanks dat het nu dan 6 maanden zou zijn, zit ik in ronde 5.
Ik heb een iets langere cyclus vandaar.

Maar ik weet dat ik gewoon zwanger kan worden (ik heb al een zoontje).
Mijn enige maar is dat ik hoop dat het niet weer zo lang gaat duren als toen.
Toen zijn we meer dan een jaar bezig geweest!

Maar ik vind het net zo spannend als bij de eerste!
iedere maand weer afwachten of het gelukt is.
Het duurt me allemaal weer veel te lang

heey meiden
leuk al die reacties
tja het is maar gewoon afwachten idd....
ik heb ook een wat langere cyclus laatste 2x 35 en 38 dus ga maar van 38 uit
succes allemaal!!!
xx

Terug
Bovenaan