Wie is er ook begonnen??

Hoi allemaal,

Ik ben eind juli gestopt met de pil. Ik hoop vrijdag te kunnen testen. De test ligt klaar!
Ook ik heb enige weken geleden dit forum ontdekt.
En nu net terug van een geweldige vakantie kom ik weer eens om het hoekje kijken.

Ik slik weer enkele weken foliumzuur. heb het bij mijn meisje ook gedaan. waarom? er is aangetoond hierdoor openruggentje tegen te kunnen gaan en het zou ook de kans op een miskraam verminderen. In iedergeval is het voor de goede zaak!

Ik hoop nu zwager te zijn van een tweede kindje. we hebben al een meisje van ruim 2 jaar.

Heel veel sucees allemaal!

groetjes, Ikky

hallo allemaal
Heb net foliumzuur gehaald en clearasil, beetje rare combi maar ok. Wordt gek van die vette glimmende huid. Het is net of je weer in de puberteit komt. Was wel zenuwachtig toen ik de foliumzuur haalde dat er geen bekende in de winkel was. Raar toch.

marjolein

Hallo

Ook ik ben gestopt in augustus wij gaan voor de tweede, we hebben een dochter van 1 1/2 . Op zich heb ik tot nu toe niet echt ontwenningsverschijnselen maar dat had ik voor de eerste ook niet. Ook was ik toen mooi om de 28 dagen og.  Toen duurde het bijna een jaar voor ik zwanger was en stiekum ga ik daar nu ook vanuit, alles wat eerder is is dan alleen maar fijner.
Maar goed we wachten eerst af hoe de eerste cyclus verloopt, moet nu over ongeveer 2 weekje og worden als de cyclus normaal verloopt.
Veel succes.    

groetjes bg

hallo allemaal

omdat dit mijn eerste pilvrije cyclus is moet ik even afwachten wanneer mijn nod is
als ik een cyclus van 28 dagen heb is 19 september mijn nod
ik slik al een tijdje foliumzuur
ik heb multivitaminen van de etos om zwanger te worden
daar zit foliumzuur in en ook andere vitamines enzo om je cyclus zo regelmatig mogelijk te laten verlopen
veel succes allemaal

liefs ikjes

Hoi Allemaal,

Ik ben eind juli gestopt en heb daarna ong. geweest. Nu had ik het vorige week donderdag moeten worden. Morgen ben ik dus 1 week overtijd. Ben altijd regelmatig geweest vanaf de 1e keer dat ik onge. werd. Ben 2 jaar geleden half jaar getsopt geweest. Was toen ook regelmatig. Ik heb verschillende pijnen/gevoelens in mijn buik. Nu denkt mijn moeder dat ik die heb omdat ik graag zwanger wil worden. Ik denk zelf van niet. Ik voel een drukkende gevoel op mijn blaas en moet   dan ook plassen. Het is anders dan bij ong.   Ook dan s'ochtends misselijk en dan s'avonds misselijk. Krampjes/spierpijn weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Weet iemand van jullie meer? Ik wil morgen een test doen als ik niet nog ong. ben.
Echt spannend allemaal. Bij mijn vriendin was het binnen 2 maanden raak. Ze is in februari uitgerekend.
Succes allemaal!!!!!

Liefs An78

hallo allemaal,
ook ik heb sinds een paar dagen het forum ontdekt, erg leuk om ervaringen van anderen te lezen. ik ben 22 juli gestopt met de pil moest die week ongesteld worden en daarna nog een keer. nu volgende week? 2 weken nadat ik gestopt was ben ik begonnen met slikken van foliumzuur. ik stond ook ff rond me heen te kijken dat ik geen bekenden zag... ik heb het gehaald bij etos, evasin. het wordt aan geraden om 4 weken voor de conceptie en 8 weken na de conceptie. nou ja! dat kunnen ze wel zeggen 4 weken voor de conceptie!!! dus heb voor de 2 keer maar 84 caps. genomen. je hoopt dat het snel zal lukken maar helaas weet je het niet. verder heb ik sinds ik de pil niet meer slik last van puistjes erg vervelend maar ja.  ga morgen ook maar clerasil halen!

aan iedereen de groetjes! X bianca.

Hoi Allemaal,

Hier  ben ik weer! Heb een test gedaan en ben niet zwanger. Maar ook nog niet ongesteld. We wachten maar af op de ongi. Ik gerbuik al vanaf juni foliumzuur met vitaminen. Ik vind het wel jammer! Maar we zijn nog maar net bezig. Misschien heeft mijn moeder gelijk. Ook heb ik het erg druk gehad de laatsten weken. Misschien daarom over tijd. Is het gek als ik volgende week nog niet ben dat ik naar de husarts ga?
Hoe gaat het bij julie?
Ik kijk al 2 dagen op deze forum en vind het wel fijn om al die verhalen te lezen. Want het is toch allemaal spannend. Heb gisteren mezelf toch aangemeld om die reden.

liefs An78

hai,
ben ook in augustus gestopt met de pil en direct begonnen met foliumzuur.  heb een eisprong gehad en ben nu bezig na een pilbloeding ongesteld te worden. tenminste het lijkt erop. had zaterdag pas ongesteld moeten worden.  ben 15 jaar aan de pil geweest dus heb me ingesteld dat het allemaal wel langer kan gaan duren.
ongeveer 10 dagen zere tepels gehad. m'n lichaam is echt aan het ontpillen. ik probeer er niet zo mee bezig te zijn maar intussen fantaseer ik over van alles.
ik heb me wel voorgenomen om alle dingen gewoon door te doen tot ik weet dat ik zwanger ben. ga nl. graag naar de sauna en ben een fanatieke duiker. ga zondag dan ook gewoon weer de plomp in.
liefs ronel

Terug
Bovenaan