Wie is er ook bevallen op 16 juni 2008?

hoi,

toch wel heftig hoor als je kindje zo vroeg komt en in het ziekenhuis moet blijven...
bij mij ging de zwangerschap niet over rozen, had erg last van bekken en lois zat zo hoog dat ik weinig zuurstof had en daardoor vaak duizelig was.
mijn bevallig heeft ook maar 2,5 uur geduurd, aan de ene kant heel fijn maar ook wel heel heftig en de naweeen waren niet mis! heb ijn portie alsnog gehad haha!
ze woog ook maar liefst 4120 gr. en was 52 cm lang, niet echt een kleintje dus!!

vanmorgen zijn we toevallig naar het cb geweest, ze weegt nu 7.5 kg en is 68 cm lang, lange tante! hoe zwaar, lang zijn julie kleintjes?
lois is niet erg actief, ze vind liggen nog wel prima en heeft totaal nog geen behoefte om te staan of te zitten, omdraaien probeert ze wel maar lukt nog niet! lekker kletsen doet ze ook wel.
tips voor doorslapen.... bij mijn zoontje (bijna 3) gaven we gewoon elke keer wat minder melk (s nachts) zo hebben we het langzaam afgebouwd en om 8 uur gaven we een papfles. mischien heb je er wat aan!

leuke foto he...

groetjes jacqueline

Dit is onze mooi man!!
Celeno is ook een heerlijk mannetje om te zien en Lois echt een schattig meisje!

Fabian is nu denk ik 8 kilo en 64 cm lang. Ik kom bij een cb alleen voor de prikken omdat ik 1 keer heel erg denigerent ben behandeld.

Van de week voor het eerst het potje bloemkool van Friso aan Fabian gegeven ik twijfelde of hij deze wel luste maar onze holle bollie at deze ook zonder problemen op. Het pyamapapje vindt hij ook heerlijk maar doorslapen ho maar.

Geven jullie een heel potje voor 4+ maanden?

hoi,

we zijn nog een beetje aan het opbouwen, ze krijgt nu een half potje en dan heeft ze ook wel genoeg, ze drinkt daarna nog wel een fles van 150 dus ze heeft dan nog wel trek maar dat gedoe met die lepel is ze dan gewoon zat. ik kijk dus een beetje wat ze zelf wil.
ja het cb, ik hen er ook niet hele goede ervaringen mee. ga wel gewoon naar het consult maar meer om te wegen, voor de rest luister ik toch naar mijn eigen gevoel niet ieder kind is het zelfde toch?!
groetjes jacqueline

Hij eet van fruit zo een potje leeg en van groenten meestal drie kwart!
Hij vindt alles lekker, hopelijk blijft dat zo.

Het doorslapen is echt een ramp!! Fabian komt gewoon nog om 21:00 uur en daarna weer vrolijk om 1:00 uur en dan weer om 6:00 hij is maandag 6 maanden hoe lang gaat dit nog duren!!!!

Heey

Kan je de laatste fles niet wat later geven?
Wij geven meestal nog een fles om half 11 ongeveer en dan slaapt hij wel door tot de volgende ochtend.
Maar bij ons heeft het ook heel lang geduurd en zomaar ineens ging hij een paar keer doorslapen.
Wat hij nog wel steeds heeft is dat hij s nachts wakker wordt voor zijn speen en als je die geeft slaapt hij wel gelijk verder.

xx

Hoi Jacqueline en Patricia,

Hoe ziet jullie eetschema voor de kids er nu uit?
Ik heb het idee dat Fabian nog veel flessen drinkt.
Hij krijgt nu om 7.00 uur een pap fles, dan weer om 11:00 uur en 15:00 uur.
Om 17.00 uur een potje groente en een danone. Dan weer een fles om een uurtje of 21:00 uur en dan komt hij 's-nachts nog.

Groetjes Charmaine

p.s. alvast fijne kerstdagen met de schatjes.

Hey

Celeno krijgt nu meestal een fles rond 8/9 uur (als ik niet hoef te werken)
dan fruithap meestal rond 12.00 met wat sap
dan rond 13.30/14.00 een fles
een groentenhap om ongeveer 17.30
3e fles om ongeveer 19.00
en dan zijn laatste (4e) fles om ongeveer 23.00

Volgens het CB was dit prima en mag hij voorlopig nog 4 flessen.

Fijne feestdagen!

xx

Terug
Bovenaan