wie is er ook de voedingstijden aan het aanpassen?

Noah krijgt vijf flessen op een dag en zijn laatste geef ik rond 22.00 uur. Hij slaapt dan door tot de volgende ochtend half zeven en krijgt dan weer zijn flesje.

Dus:
6.30 uur
10.00 uur
14.00 uur
18.00 uur
22.00 uur
Dit werkt perfect. Qua gewicht (6260 gram) zou hij een flesje mogen laten vallen, maar zijn laatste fles gaat tot de laatste druppel leeg al slurpt hij hem wel half slapend naar binnen. Echt wakker maken doe ik niet, stop gewoon de speen in zijn   mond en hij begint automatisch te drinken. Als de fles leeg is na een minuut of vijf (snelle drinker ja) verschoon ik hem en leg ik hem op bed. Op wat kreuntjes na en af en toe een slaperige blik is hij niet echt aanspreekbaar en wakker (wel heel schattig hoor). Ik kijkwel hoe we dat in de toekomst gaan doen. Nu ga ik er sowieso niet mee stoppen want de laatste paar dagen wordt noah  ineens weer s nachts wakker en lijkt hij toch een soort van honger te hebben. Hij krijgt niks meer, want hij zit al aan zijn tax (5 flessen van 200 ml die tot de laatste druppel leeg gaan en hij spuugt nooit!)Kan ook niet wachten tot hij aan de fruithapjes mag, want hij heeft echt behoefte aan meer volgens mij

Terug
Bovenaan