Wie is er ook een 35+ moeder?

Poeh meid........

Jij hebt het inderdaad niet makkelijk gehad tijdens je zwangerschap....zeker de laatste loodjes niet.
Maar wat je al zegt......met jullie jochie gaat het goed en dat is het aller belangrijkste.....dat doet je al snel alles wat je door hebt gemaakt vergeten.

En al is het dan misschien jammer dat het alleen bij Rens blijft.....dat geluk hebben jullie toch na alle ellende maar mooi even gefikst samen.
Wens jullie in ieder geval heel veel plezier en geluk met dit kleine ventje

Belinda

quote: Balki reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 21:34:38'));

Poeh meid........

Jij hebt het inderdaad niet makkelijk gehad tijdens je zwangerschap....zeker de laatste loodjes niet.
Maar wat je al zegt......met jullie jochie gaat het goed en dat is het aller belangrijkste.....dat doet je al snel alles wat je door hebt gemaakt vergeten.

En al is het dan misschien jammer dat het alleen bij Rens blijft.....dat geluk hebben jullie toch na alle ellende maar mooi even gefikst samen.
Wens jullie in ieder geval heel veel plezier en geluk met dit kleine ventje

Belinda

Oeps....zeg Rens maar bedoel natuurlijk Lars......SORRY

Jeetje Marijon wat een verhaal zeg!!

Ik snap nu dat een tweede er niet in zit voor jullie.

Geniet maar lekker van je mannetje Lars!!  Het is sowieso een wonder om kinderen van jezelf te hebben en te zien opgroeien.... Heerlijk!! Ik zou nooit meer zonder ze kunnen....

Groetjes,
Rosanne

Hallo,
Hier ook nog een wat "oudere" mama. Ik ben vorig jaar november bevallen en toen was ik 39 jaar. Ben nu inmiddels 40.
We hebben nog een zoon van 5 jaar en daar hebben we 1,5 jaar over "gedaan" en deze keer kregen we een dochter en daar hebben we bijna 2 jaar over "gedaan".
Ik vind ook dat leeftijd niet zoveel uitmaakt, het moet natuurlijk niet absurd hoog zijn, maar wie hadden een dilemma en dat was "blijven proberen" totdat ik 40 jaar zou zijn en als het dan niet voor de 2e keer was gelukt, dan zouden we het erbij laten.
Gelukkig is het nog allemaal goed gekomen en zijn we nu de trotse ouders van een jongen en een meisje. Toch merk je dat je iets ouder bent, want het herstel bij de 2e ging langzamer dan bij de eerste.

Ik ben ook 38 en moeder van een dochter (5) en een zoon (5 maanden). Ik voel me eerlijk gezegd geen oude moeder, al is het grappige wel dat mensen mij vaak jaren jonger schatten omdat ze niet verwachten dat je op je 38e nog een baby hebt. Ik was bij beide zwangerschappen onvoorstelbaar moe en bij de eerste zwangerschap had ik bekkenklachten. Heb echter niet het idee dat dit ook maar iets met mijn leeftijd te maken had. Het herstel na de zwangerschappen ging beide keren supersnel.

Ook ik ben een oudere moeder van 39 met een dochter van 5 maanden en een zoon van 3 jaar.

Mijn eerste zwangerschap viel me al niet mee maar mijn 2e was erg zwaar. Ook het herstel  bij de 2e was  zwaarder  terwijl ik bij de geboorte van mijn zoon ook al 35+ was ;-)

Al met al denk ik dat het gemakkelijker is als je iets jonger kinderen krijgt   - maar zoals al uit dit onderwerp blijkt heb je dat vaak niet voor het kiezen.

En de hormonen kruipen waar ze niet gaan kunnen...
Ik dacht ook werkelijk waar (voordat René in mijn leven kwam), dat ik er vrede mee had kinderloos te blijven. Maar zodra die hormonen weer gaan stromen... geen houden meer aan!
Ik denk, dat mijn lichamelijke problemen niet zo zeer zijn  veroorzaakt door mijn leeftijd, maar door dat rare lijf van mij. We doen het er maar mee.

Enne Belinda... die verspreking is niet erg, hoor. Rens is ook een leuke stoere naam (toch vind ik Lars nog net wat leuker )

Groetjes, Marijon

Hoi Hoi,

Hier nog zo'n ouwetje....
In 2004 was ik 34 en is onze eerste kindje geboren (Hij heet ook Lars) en in december 2007 is onze 2e zoon geboren (Mathias).
Onze eerste is (na een prima zwangerschap)  d.m.v. een keizersnede ter wereld gekomen,  aangezien de ontsluiting niet op gang wilde komen. Ook mijn 2e zwangerschap is prima verlopen en ditmaal via de natuurlijke weg geboren. Het was wel een pittige bevalling, maar zonder complicaties.

Ik ben nu 37 en ik geniet met volle teugen van mijn 2 mannetjes. Heel graag zou ik nog wel een 3e erbij willen, maar dan kunnen we niet weer 3 jaar wachten, .... vind ik. Dan vind ik mezelf toch wel echt een beetje te oud worden. Mischien is het verstandiger het toch maar bij onze 2 heerlijke, gezonde ventjes te houden....

Liefs, Annette

Terug
Bovenaan