Wie is er ook in januari gestopt en net ongesteld geworden?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik ben in januari gestopt met de pil, dat was ons goede voornemen! Maandag 12 januari 2009 werd ik ongesteld, dag 1. We hebben een klein beetje gericht geklust wanneer ik dacht dat mijn ovulatie plaatsvond. Helaas kwam ik er in de nacht van maandag op dinsdag (10 feb.) achter dat het niet de eerste keer raak was. Na zoveel spanning valt dat toch best tegen vind ik. Maar nu heb ik weer de moed verzameld voor een 2e poging.

Ik hoop hier mensen te vinden die in het zelfde schuitje zitten als ik!

Groetjes!

Hoi,

ik heb in januari een mk gehad (van ronde 1 zwanger toen) en heb nu net voor de eerste keer mijn maandstonden na de mk. Je zou dus kunnen zeggen dat we ook net bezig zijn. Ik had gehoopt nu ook zwanger te zijn maar in mijn situatie ben ik wel blij dat ik weet dat mijn cyclus weer netjes op schema zit.

Voor mij wordt maart ook spannend! Ik verwacht mijn nod tegen 10 maart.

Veel succes,

Mati

Dag meiden,

Ik ben ook gestopt in januari en had eigenlijk op 14 februari mijn nod maar ik ben vanmorgen al ongesteld geworden.
Mijn volgende nod valt daarom op 11 maart a.s.
Het is allemaal weer heel spannend, ik zeg wéér omdat ik al een zoontje heb van bijna 3 jaar.
Ik wil eigenlijk nog 1 of 2 pogingen wagen, als die niet raak  zijn dan wacht ik tot het najaar omdat ik niet wil dat mijn zoontje het gevoel krijgt dat hij naar school moet omdat er een kleine baby is.

groetjes mamajb

Hoi meiden,

Ik ben ook in januari gestopt met de pil. ben 13 januari nog ongesteld geweest. Ik heb ook flink geklust rond mijn vruchtbare dagen.   Ik moest afgelopen di ongesteld worden 10 februari. Ik ben nog niet ongesteld. Maar heb wel heel soms krampen, zodat ik zeg shit ik moet ongesteld worden. Maar het komt maar niet. De test vanmorgen was nog negatief. Ben nu dus 3 dagen over tijd. Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is, maar elke dag dat ik weer niet ongesteld ben krijg ik weer een beetje hoop. Iedere keer als ik naar de wc ga denk ik is mijn broek al rood? Wachten duurt zoooo lang.

Ik heb al een kleine van 3. En we zijn nu dus in ronde 1 voor de tweede.

Sterkte M.

Mijn nod is ook 10 maart. Voel mijn gevoel duurt dat nog zolang, maar gelukkig vliegt de tijd. Ik moet ook niet klagen, we zijn nog maar net bezig. Maar mijn zusjes zijn nu allebei zwanger, en bij hun was het allebei de 1e keer raak. Misschien dat dit ook een beetje meespeelt.

Ik heb ovulatietesten in huis gehaald, hiermee moet ik vanaf dag 12 mee beginnen.

grx

Hé Pebbles,

heb je inmiddels nieuws? Ben wel benieuwd.

gr

Hoi allemaal,

Op 15 januari jl. gingen wij  de eerste ronde in voor ons eerste kindje.  

Op  5 februari jl. ben ik, een week eerder dan verwacht, ongesteld geworden. Had namelijk precies een week eerder de ovulatie gehad. Had van een collega nog wat testen gekregen en uitgeprobeerd. Ze lagen er toch. Had vorige maand dus een cyclus van 21 dagen. Het zag er echt naar uit dat het er een van 28 dagen zou zijn, gezien de ovulatie.  Zal wel te maken hebben met het ontpillen ofwel in mijn geval ontringen.

Ben benieuwd hoe het deze maand zal zijn. Ik kan dus nog niet zeggen wanneer mijn NOD zal zijn. Heb wel weer testen in huis gehaald. Kon het niet laten.

Ik vind het leuk ervaringen te kunnen delen met anderen die in hetzelfde schuitje zitten.  

Groetjes,

Wij zijn ook in januari gestopt met anticonceptie, maar mijn menstruatie was 2 weken geleden al. Omdat mijn cyclus meestal tussen de 5 en 6 weken ligt, verwacht ik pas volgende week mij ei, en op 5 maart mijn nod.
Wij zijn nu dus in de tweede ronde voor een derde kindje.

Terug
Bovenaan