Wie is er ook in januari gestopt en net ongesteld geworden?

Ook wij hebben deze maand besloten voor een 2e kindje te gaan. Mijn zoontje wordt in april 3 dus leek ons nu een leuke leeftijd. Ik was de eerste keer meteen de eerste maand zwanger, dus nu denk je heel stiekem dat dat dan wel weer gebeurd....wat natuurlijk onzin is! Ik verwacht rond 1 maart ong. te worden dus nog even afwachten nu. Wel een raar gevoel in mijn buik wat ik normaal niet heb, maar ja...je gaat misschien ook dingen zien en voelen die je graag zou willen, haha.
succes allemaal!

Hoi,

Ik ben 15 februari toch ongesteld geworden. Helaas. Maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik zo een last van mijn buik. Ik vermoed mijn darmen. Nu heb ik de laatste paar dagen wel heel veel last van mijn buik. Iedere keer darmen pijn, en vaak links onderin mijn buik. Ik word hier gek van. Ik slik af en toe paracetamol. Af en aan de hele dag door.   Bij mijn vorige zwangerschap had ik veel last van innestelings pijn. Maar ik ben nu een week na mijn menstruatie en blijf die pijnen houden. Zwanger testen kan dus eigenlijk niet want ik heb nog geen eisproing gehad. Of ik ben wel zwanger maar toch hevig ongesteld geweest. Heb net getest en die zegt negatief. Help!

Ik denk dat ik maandag de huisarts maar eens bel.

Terug
Bovenaan