wie is er ook in july 2010 uitgerekend!!!!!

Hey hey,

Iedereen gefeliciteerd.

Ik ben ook in juli uitgerekend, op 14 juli. Wij hebben al 2 jongetjes en dit is ook weer een jongetje.

Gaat nu idd erg snel, nog 7 weken werken en dan ga al met verlof. Heerlijk, daar kijk ik wel naar uit. Maar dat getrappel in mijn buik mag nog wel even door blijven gaan. Zo mooi en lief, dat ga ik wel missen na de bevalling. Maar dan denk ik aan dat kleine baby'tje dat je dan weer in je armen hebt.................. Dan smelt ik ook weer helemaal.

Nog even genieten allemaal.

Groetjes Marije
 
Hey hey,

Iedereen gefeliciteerd.

Ik ben ook in juli uitgerekend, op 14 juli. Wij hebben al 2 jongetjes en dit is ook weer een jongetje.

Gaat nu idd erg snel, nog 7 weken werken en dan ga al met verlof. Heerlijk, daar kijk ik wel naar uit. Maar dat getrappel in mijn buik mag nog wel even door blijven gaan. Zo mooi en lief, dat ga ik wel missen na de bevalling. Maar dan denk ik aan dat kleine baby'tje dat je dan weer in je armen hebt.................. Dan smelt ik ook weer helemaal.

Nog even genieten allemaal.

Groetjes Marije
 
He hallo!

Hier ook een juli-mama! Ik ben uitgerekend op 19 juli. Het gaat inderdaad erg snel! Elke keer verbaas ik me daar weer over. Het getrappel in mijn buik vind ik ook heerlijk. Het is nog niet zo krachtig dat het pijnlijk is maar het is wel krachtig genoeg om mijn buik van de buitenkant te zien bewegen. Helemaal geweldig!

Het zou leuk zijn om lekker verder te kletsen want het is me een beetje te stil op de mamaclub van juli. Misschien kunnen we daar verder kletsen

Groetjes!
 
Siem,

Waar is de mamaclub van juli??beetje stomme vraag misschien....

En voor de rest pppf gelukkig worden er ook nog jongens geboren dacht al dat wordt straks een klas met alleen maar meisjes:) de eerste reacties zijn allemaal van mama met meisjes hi hi
 
Siem,

Waar is de mamaclub van juli??beetje stomme vraag misschien....

En voor de rest pppf gelukkig worden er ook nog jongens geboren dacht al dat wordt straks een klas met alleen maar meisjes:) de eerste reacties zijn allemaal van mama met meisjes hi hi
 
heeeey allemaal..

niet alleen maar meisjes in die buikjes hoor hahaha
wij krijgen een jongentje!!!!
het groeit hard,weegt nu al 1060 gram..vind het nogal wat.
en erg mooi om te zien dat de afstandbediening op mn buik al heen en weer geduwd word..
we gaan heerlijk nog even een weekje naar spanje met ons gezinnetje, genieten en laten verwennen.verdienen we wel!!

gr iedereen
 
@1541065, aan de linkerkant zie je met paarse letters forum en daar onder staat mamaclubs. Als je daarop drukt kun je de mamaclub van juli 2010 kiezen. Hier kletsen allemaal mama's die uitgerekend zijn in juli

Groetjes!

 
Terug
Bovenaan