Wie is er ook nog niet lang bezig, maar gaat wel al de MM in?

Ik heb net een heel verhaal getypt in een ander topic. Ik zal het even citeren!

Eind juli 08 heb ik de pil de deur uit gedaan. Om te ontpillen maar ook om mijn cyclus te weten. Ik ben in november ongi geworden (d.m.v provera) en daarne niet meer. Ik ga binnenkort stappen ondernemen want dit duurt me te lang.   Ik moet wel zeggen dat mijn cyclus helemaal in de war is door verschillende dingen. 2 bevallingen, 3 miskramen en de laatste tijd een hoop stress. Dit allemaal binnen 5 jaar! Aan de ene kant is het niet zo vreemd dus.

Ik ben overigens nu van de stress af dus ik hoop dat mijn lichaam alles zlef hersteld.

Ik ben wel al begonnen met zwanger worden pillen voor het geval dat!

Het is aan de ene kant dus niet heel erg vreemd dat mijn lichaam in de war is. Wil je misschien prive praten? Ik ben altijd bang dat bekenden me zullen herkennen hier en ik wil alles graag stil houden voor mijn omgeving.
Heb je miss hyves of een e-mailadres voor me?

Jeetje joh, wat een hoop narigheid, miskramen en die stress zal nl. ook niet voor niets geweest zijn.
Ik ben één van die zeldzame personen die geen hyves heeft , en mn e-mail hier neerzetten vind ik ook wat lastig (ja, ben nog een beetje een groentje met dit soort dingen), maar ik wil best prive praten, ik begrijp wat je bedoelt, ben ook best bang dat mensen me herkennen ja.
Heb jij dan een aparte mail aangemaakt ofzo?
X

Mail me maar op jg20092009@live.nl
Dan zal ik je daar mijn echte e-mail geven

Terug
Bovenaan