wie is er ook nog zo moe?

Hallo allemaal,

Het wordt volgens mij ietsiepietsie beter, maar ik ben toch zo moe...
Ik kan echt op de fiets in slaap vallen.
Omdat ik mijn eigen werk indeel en veel vanuit huis werk probeer ik soms even 's middags te slapen, maar dat lukt niet altijd. En ik werk ook drie avonden, vaak tot na elven, en dan ben ik echt brak.
Bij mijn eerste had ik dat niet.
Hebben jullie alweer alle energie van de wereld (zoals de boekjes vermelden), of zijn jullie ook nog moe?

Groetjes!

Erica

ben ook nog moe hoor.... niet zo enorm alles overheersend als in de eerste weken, maar slaap het liefst 12 uur of meer in een nacht en dan nog.... aan die 12 uur kom ik niet per nacht, maar oke haha.

Het is lang niet elke dag aan de orde, maar 1 a 2 keer per week probeer ik tegelijk met de kinderen in bed te kruipen. Zelfs als ik niet slaap kom ik dan wel een beetje tot rust en dat helpt al een boel!

Bij de vorige 2 keer was ik echt een speedy zwangere in de middelste maanden... nu doe ik wel redelijk veel,maar das meer in gegeven door een soort premature nesteldrang denk ik.

groetjes,
Marije

Ik ben ook nog steeds moe!!
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dit ook tot het einde, denk dat het nu weer het zelfde is.
Me zoontje slaapt 's middags nog, vaak ga ik dan ook even liggen! heerlijk.
En in het weekend slapen mijn man en ik  ieders een dag uit.

Ik ben niet echt elke dag moe. Maar als ik even druk ben geweest. Ben ik daarna kapot.
Heb afgelopen weekend gewerkt en dat was ook iets te veel van het goede. Vanochtend mocht ik weer lekker uitslapen heerlijk. Ik was alleen al om 8:30 wakker. En was nog heel erg moe maar kon niet meer slapen

ik zit ook al een tijdje op alle energie van de wereld te wachten, maar heb het nog niet gekregen! ben ook erg veel en snel moe. het is nu half 2 en ik merk dat m'n ogen alweer beginnen te prikken en dat wordt vanaf nu alleen maar erger. 's avonds om half 10 val ik echt om! ben benieuwd wanneer dat gaat veranderen!
groetjes sabine

Hier nog een!

'S middags stort ik echt gewoon in soms. Als ik dan niet naar bed ga dan zal ik 's avonds echt heel vroeg mn bed op moeten zoeken want dan ben ik niets meer waard. Gelukkkig is het niet elke dag zo maar een middagdipje  toch wel hoor, dan moet ik eventjes rusten.

pfffffff ik ben nog steeds zo ongeloofelijk moe , dat was ook een stille hint toen ik net zwanger was hihi , vorige zw schap ook heel de tijd dood moe geweest maartoch doorgegaan , nu gaat dat wat moeizamer en neem ik ook de tijd om tussen door een tukkie te doen op de bank :)
zou mezelf wel wat beter willen voelen maar ja wat je der aan he ??:S

Hallo,

ik ben ook nog steeds moe, vorige week had ik een echte opleving, was heel energiek, tot vreugde van mijn wederhelft. Helaas was die energieke periode erg kort, ben nu weer de bekende dweil. Ben gastouder en ben erg blij als de kids smiddags ff gaan slapen zodat ik ook op de bank kan ploffen. Was bij mij vorige zwangerschap niet anders, dus we zien wel hoe het zich verder ontwikkeld.

groetjes

Terug
Bovenaan