wie is er ook op 14 dec uitgerekend...

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
jij het onderwerp zegt het al hè
heb vandaag getest en zwanger!!!!! wie nog meer op deze datum
gr iz

bedoel ja inplaats van jij hahahah
nou heb vandaag getest moest ook ongi worden vandaag
maar voel me wel goed heb wel al een opgeblazen buik
dus dikker als normaal en mijn broeken zitten ook niet meer lekker
bij mijn vorige 2 kids had ik het ook
nou gr iz

quote: liza1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 21:47:02'));

hallo allemaal
gr iz

Hoi Liza,

Ik ben Nina, een beetje nieuw op deze forum. Ik moet al sinds Zaterdag 5 april ongesteld worden.. maar tot op het heden niet.. Ben heel erg benieuwd. Ik heb afgelopen twee maanden best wel   een regelmatige cyclus gehad. (33-30-29), Nu voel ik me heel anders maar durf eerlijk gezegd niet te testen voordat ik een week overtijd ben. Ik heb wel al sinds een week last van mijn onderrug..en echt heel veel velletjes oop mijn borsten dus een droge huid. Ken je dit?  
Want ik ging ook uitrekenen hoelang ik zwanger zou zijn voor de lol. Ik ben ook 4 weken en 2 dagen dan.   Uitgerekend op 12 december. Had je ook al een vermoeden voordat je de test had gedaan?

groetjes Nina

Hai hai,

Ook ik ben rond die datum uitgerekend...Moest  rond 4/ 5 april ongi worden...vanmorgen gestest (met clear blue digitale...die kan niet missen...) en Zwanger!!

Super he....Nog wel even duimen voor deze eerst komende spannende tijd...eerste 3 maanden he...

Is dit je eerste?

Groetjes Sandra

quote: nina786 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 12:28:38'));

quote: liza1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2008 21:47:02'));

hallo allemaal
gr iz
Hoi Liza,

Ik ben Nina, een beetje nieuw op deze forum. Ik moet al sinds Zaterdag 5 april ongesteld worden.. maar tot op het heden niet.. Ben heel erg benieuwd. Ik heb afgelopen twee maanden best wel   een regelmatige cyclus gehad. (33-30-29), Nu voel ik me heel anders maar durf eerlijk gezegd niet te testen voordat ik een week overtijd ben. Ik heb wel al sinds een week last van mijn onderrug..en echt heel veel velletjes oop mijn borsten dus een droge huid. Ken je dit?  
Want ik ging ook uitrekenen hoelang ik zwanger zou zijn voor de lol. Ik ben ook 4 weken en 2 dagen dan.   Uitgerekend op 12 december. Had je ook al een vermoeden voordat je de test had gedaan?

groetjes Nina

Hoi Nina,

Ik zou toch even testen..ik zat ook rond 4/5 april en niet on gi geworden...mij cyclus was ook vrij regelmatig..rond 25/26..

Spannend...Succes!!

Groetjes Sandra

hallo allemaal.. ik ben 11 december uitgerekent.. ik hoop dat alles goed blijft gaan.. de vorige keer ging het met 6 weken fout... spannende tijd dus voor mij..

ik vind het wel leuk dat we allemaal rond dezelfde datum uitgerekend zijn!!

groetjes

Hee meiden, ik ben rond 7 dec uitgerekend! Afgelopen vrijdag getest na bijna een week overtijd te zijn, meteen 2 dikke strepen! Heb 18 april de eerste echo (ben met hormonen zwanger geraakt dus krijg snel een echo) en dan zullen we de execte datum wel horen. Begin dec in iedergeval. Ben nu 5 weken en 1 dagen zwanger van ons eerste kindje! Heeft 20 maanden geduurd dus we zijn heeeeeeeeeel blij!!

Leuk als we hier elkaar op de hoogte houden!

liefs!

Wel leuk idee dat iedereen rond dezelfde tijd is uitgerekend...Spannend hoor meiden...

Ik ben trouwens zwanger van ons tweede kindje..eerste is een jongentje van bijna 4 jaar (1 mei)....

Mischien mag ik de vraag niet stellen, maar hoelang duurde het gemiddeld bij jullie voordat het raak was??

Voor ons was dit de 4 poging...vond het wel weer vervelend elke maand... weer vol spanning af wachten of je wel of niet ongi wordt... jullie dan??
...maar deze keer gelukt....

Terug
Bovenaan