wie is er ook op 14 dec uitgerekend...

quote: San_rowan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 17:00:09'));

Wel leuk idee dat iedereen rond dezelfde tijd is uitgerekend...Spannend hoor meiden...

Ik ben trouwens zwanger van ons tweede kindje..eerste is een jongentje van bijna 4 jaar (1 mei)....

Mischien mag ik de vraag niet stellen, maar hoelang duurde het gemiddeld bij jullie voordat het raak was??

Voor ons was dit de 4 poging...vond het wel weer vervelend elke maand... weer vol spanning af wachten of je wel of niet ongi wordt... jullie dan??
...maar deze keer gelukt....

wij zijn zwanger van ons 1e kindje. ik was bij poging 1 al zwanger, maar helaas na 6 weken een mk. dat was  net voor  kerst!  balen hoor..

daarna  klussen en klussen  , maar niets ...heel erg moeilijk.. elke keer weer wachten en weer ongi worden.

nu toch zwanger ..super leuk, maar merk toch wel dat ik de zenuwen krijg  ..even voorbij de 6 weken ..

en jullie???   ( als je het kwijt wilt ..) groetjes.. melissa

hallo allemaal
nou ik moest ook 6 april ongi worden mar dat werd ik niet
ik wist het wel al een beetje dat ik zwanger was ik heb last van mijn buikbanden
voor al als je moet hoesten en niezen daar aan wist ik het gewoon
en ik kan bijna mijn broeken niet meer aan ben nu ongeveer 5 wk en 2 dgn
heb echt al een opgezwollen buik drink ook geen cola meer
want er zit alleen maar lucht in mijn buik
en bij ons was het poging 2
bij mijn eerste 2 jongens was het poging 1 allebij
maar het blijft altijd spannend maar wel een heerlijk gevoel geniet er maar van
de 9 maanden zijn zo voorbij
morgen krijg ik te horen wanneer ik naar het ziekenhuis mag voor een eerste afspraak ben wel
benieuwd
wanner moeten jullie voor de eerste keer!!!!!
xx liza

goede morgen
ff een vraagje ik weet het niet meer
maar wanneer moest je ook al weer de kraamzorg regelen
nu of na je eerste echo
gr iza

heb vandaag gebeld en ik mag 14 mei voor de eerste echo
spannend
gr iza

Hoi Allemaal,

Ik vind het allemaal wel spannend hoor, na mijn idee ben ik met deze zwangerschap meer bezig dan met mijn eerste...elk krampje denk ik ohhh ik hoop dat het goed blijft gaan...en na het plassen ook steeds kijken of ik geen bloedverlies..ik vind mezelf wel wat vervelend, maar het zal wel minder worden als je eenmaal bij de verloskundige geweest ben en het hartje zien kloppen..Ik heb nog niet gebeld..ik wacht het nog even een paar weekjes af..

Mijn mannentje wordt alweer 4 jaar  1 mei...ben erg nieuwsgierig hoe hij straks reageerd op de baby in mijn buik..Heb nog niets gezegt...eerst maar even afwachten...

Liza, wat mij nog bijstaat is volgens mij dat je na je drie maanden contact opneem met de kraamhulp organisatie...volgens mij ben je dan vroeg genoeg...

Liefs San

dank je wel san
ja ik wist het niet meer
ik kan deze zwangerschap nog niet echt vatten ik heb het nog niet door
voel nog geen kwaaltjes alleen dat mijn broeken al lekker strak zitten hahaha
gr iza 5wk+4 dgn

Terug
Bovenaan