wie is er ook zo down/depri...???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vraag me wel eens af, ik ben gelukkig, heb alles wat mijn hartje liefheeft én ben ik blijde verwachting maar toch, ik ben zooo  verdrietig en down...
Alles komt op me af, heb nergens geen zin in en wil alleen maar op de bank hangen.
Huil en alles is me teveel, wie heeft dit ook?

Lieve Lizette,

Zo erg als jij heb ik het niet, maar dat thuis willen zijn, herken ik heel erg goed. Geef er aan toe is mijn enige advies. Pak een lekker boek (niet al te zielig), huur een 'feel-good-movie'en ga lekker opde bank zitten met een warme choco ofzo. Zet de telefoon uit of heel zachtjes en neem de tijd voor jezelf!  
Bedenk dat het je hormonen zijn die een loopj emet je nemen. Het gaat echt over, geloof me!

heel veel sterkte en liefs,
Bien
15 wkn, 7 dagn

Hoi!

Ik had er ook last van. Ik schrijf had omdat ik in oktober ben bevallen.
Een week na de bevalling begon ik me weer beter te voelen. Nu kan ik (voor mijn gevoel)de hele wereld weer aan en dat terwijl ik het grootste gedeelte van mijn zwangerschap het liefst alleen maar op de bankzat of in mijn bed lag.
Bedenk gewoon dat het die rottige hormonen zijn en dat je er vanzelfg weer vanaf komt.

Succes, Maartje

hoi hoi
ja hoor ken je gevoelens,heb het nog nooit zo erg gehad als nu.ik heb ook nergens geen zin in maar ja alles gaat wel door en dat doe ik dan ook met tegenzin.
als ik s,avonds op de bank lig dan knap ik weer een beetje op.hoop dat dit gevoel snel overgaat want vindt dit helemaal niks.
liefs sil 14w en 2dagen zwanger.

hallo,ik herken je helemaal!!Ik ben nu 25 weken zwanger van de tweede en heb ook super veel last van mijn hormonen,een paar keer per dag huilbuien,driftbuien,totaal nergens zin in(niet   eens om me aan te kleden).Maar ja,ik moet wel he,heb al een zoontje van twee rondlopen..Hoop echt dat ik me binnenkort weer wat beter ga voelen want dit is echt niet leuk,daarbij komt ook nog dat mijn zoontje al drie maanden heel slecht slaapt en s'morgens al om 5.30 weer wakker is.Ik kan dus super weinig hebben nu en dan voel je je nog zo klote ook..(heb ik trouwens bij mijn vorige zwangerschap absoluut geen last van gehad)
Succes allemaal,groetjes sas

hoi,

heel herkenbaar deze gevoelens. Ben nu 38 weken zwanger van mijn 2e en ik ben soms (zacht uitgedrukt) niet te genieten. Alles is me teveel, kan me opwinden om de kleinste dingen,huil om idiote dingen en  van een serie die op tv is, heb ik slapeloze nachten en mijn oudste drukt op precies de goede knoppen ....
Daarbij komt dat ik vanaf vorige week vrijdag regelmatig 2 tot 3 uur weën lig weg te puffen en dat het dan zeer plotseling stopt. wat nu ook niet bepaald bijdraagd aan mijn toch al zonnige humeur.

Maar ik probeer (ook al is dat zeeeeeeeeeeeer moeilijk soms) toch het licht te blijven zien namelijk NOG MAAR 4 WEKEN EN DAN IS HET HOE DAN OOK GEBEURD!!!!Dat probeer ik mezelf steeds te zeggen haha

sterkte Dees

Hallo allemaal!!

Ik was vanmorgen bij de verloskundige en ik zei dat ik zo prikkelbaar was en dat ik om het minste of geringste al in janken uitbarst e.d. Zij gaf als tip om Vitamine B complex te gaan slikken, dit schijnt goed te werken tegen stemmingswisselingen. Ik denk dat ik het wel ga proberen. Ik zal het laten horen als ik weet of het werkt!!

Veel succes nog allemaal en een fijne zwangerschap toegewenst!!

Groetjes, Silke
33w1d

Ik herken dit heel goed. Sinds een tijd heb ik ook helemaal nergens zin in. Op mijn werk merk ik dat ook heel erg. Verlang zo naar mijn huisje dan. Wil lekker thuis zijn, op de bankhangen en voor de rest lekker niets doen. Als er te veel dingen achter elkaar gebeuren raak ik helemaal gestresst!!!! Ook kan ik om alles boos worden. Vind het vooral vervelend als mijn vriend een avond of dag niet thuis is. Gewoon omdat ik het zo fijn vind als hij bij mij is. Maar misschien ga ik ook maar eens vitamine B proberen want ik vind dit heel irritant. Word gewoon gek van mezelf!!!!

Liefs,

Danielle (19 weken en 5 dagen)

Terug
Bovenaan