wie is er ook zo down/depri...???

Heel herkenbaar! Ik ben ook regelmatig depri, wil alleen maar thuis zijn en kan huilen om van alles. Er hoeft maar iets te gebeuren en ik schiet uit mijn slof...heel vermoeiend. Ben ook heel moe. Vanochtend naar de VK geweest, heel wat aangekomen en ik heb me toch zitten huilen in de auto....pfff. Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

Sterkte,
Beatrijs

Zeeer herkenbaar!
Nu ik de baby ook niet meer zo goed voel ben ik zwaaaaaar chagerijnig.
Ik ben zelf btje agressief...Op dit moment ben ik ook geen fijne collega want ik heb absoluut geen zin om te praten/overleggen etc.
Het liefst ben ik alleen thuis met me katten, mijn vriend kan ik wel killen! gewoon, omdat ie me irriteert! (als ik in bed lig met hem en hij ademt heel zwaar ben ik in gedachten bezig om met een kussen zijn ge-adem te smoren! hahaha ) Maar ik heb ook me momenten dat ik zwaar verlieft op hem ben, maar dan moet hij weer niet vragen om sex want daaaar heb ik helemaal geen zin in! en ben ik weer geirriteerd en ga lekker n potje janken! (en dan heeel dramatisch en 5 minuten later is het weer over!)
Gelukkig begrijpt mijn vriend me wel en als ik weer zo'n bui heb, laat hij me maar razen en blijft me gewoon knuffelen.
Hoop dat ut snel weer overgaat (al probeer ik niet te vaak eraan toe te geven) en ik hoop dat ik me baby weer goed voel bewegen...dan zal ik vast een stuk vrolijker zijn!

Groetjes Loesje

Ga naar de huisarts!!!
Een prenetale of Postpartum depressie kan optreden...
Dat had ik ook en hoop dat ik bij een volgende zwangerschap de moed op kan brengen naar de huisarts te gaan. Ik heb nu een dochter van 7 maanden en nog steeds gaat het niet helemaal lekker met me. Wil je echt niet bang maken, maar als er bij jou in je hoofd nu een belletje rinkelt moet je echt naar de huisarts gaan. Schuif het niet af op hormonen of iets dergelijks. Er kan ook iets mis zijn met je schildklier, dan voel je  je ook licht depressief.  

Naar je huisarts gaan  kan je een hoop ellende besparen.

GRAVITAMON helpt tegen zwangerschaps vermoeidheid en zo heel goed

Terug
Bovenaan