hallo dames,
ben ik weer. Ik moet zeggen dat ik me de laatste twee dagen een stuk beter voel. Ik heb een nieuwe tactiek ontwikkeld, en het lijkt te werken .
Ik eet bij het wakker worden een stapeltje biscuitjes en drink een pakje druivesap. Dan kan ik douchen, kinderen wakker maken en uit bed sleuren, en aansturen dat ze kleren aan moeten doen. Ondertussen maak ik hun ontbijtje en eet ik zelf nog een appel. Dan breng ik ze naar school (anderhalf uur nadat ik wakker ben geworden). Vorige week was het dan zo dat ik om 8 uur thuis kwam en bijna direct misselijk was en moest overgeven. Vanaf deze week heb ik mezelf meteen bij thuiskomst 2 sneetjes toast gemaakt, en die met jam opgegeten, en ik ben eigenlijk de hele dag nauwelijks misselijk geweest, zo lang ik maar bleef eten. Minstens elke 2 uur iets en dan niet een paar koekjes, maar een boterham of een flinke bak yoghurt met muesli oid. Ongekend, ik voel me echt stukken beter. Normaal ben ik absoluut geen ochtendeetster, en drink ik voor het schoolritueel alleen een bakje koffie. Nu MOET ik van mezelf dus flink blijven eten, en het lijkt wel te werken..... Kennelijk is mijn suikerdipje toch te groot als ik maar een paar koekjes op eet. Ik zorg ook dat ik altijd wat in mijn tas heb zitten, al is het maar wat druivesuiker oid.
Ik heb dus sinds ik dat heb gedaan niet meer overgegeven, en ook geen pilletjes meer geslikt voor de misselijkheid. Wel nog het weeige gevoel, en ik weet dat ik uit moet kijken, vroeg naar bed en overdag regelmatig rusten. Gelukkig gaat dat hier wat makkelijker omdat ik thuis werk en mijn kinderen wat groter zijn en dus ook wel een uurtje zich alleen kunnen vermaken.
Sterkte ermee dames, ik hoop dat ik nu iets heb gevonden wat voor mij werkt...
Groetjes