wie is er ook zwanger van de derde?

Hoi!
Ik ben zwanger van de 4e!
Onze 3e word morgen (dinsdag 24-02) 1 jaar!
Eerst dachten we, word vast druk, maar daar ik niet werk scheelt dat heel wat georganiseer naar opvang e.d (En kosten!)
Wij zijn altijd bij de 1e ronde zwanger, dus echt goed te plannen wanneer er bij ons een kindje komt.Wij hebben bewust gekozen voor wat leeftijdverschil tussen de kindjes.Nu hebben we 3 dochters, van 7 jaar, 4,5 en de jongste is dus 1 jaar.
De oudste zitten overdag dus gewoon op school, heb nu dus maar 1 kindje thuis.Lijkt me juist zo leuk dat onze 3e straks een speelkameraadje heeft en vrij snel achter haar aan naar school gaat.Het word vast aanpoten want de 3e en nu de 4e schelen maar 1,5 jaar,maar dat leek ons het leukste!Verder hebben wij het geluk dat AL onze kinderen vanaf de geboort 's nachts doorslapen, wij hebben er nooit uit gehoeven.
Dus voor ons zie ik geen koeien op de weg.
Succes!
Groetjes Roos.

Hoi

Ook hier zwanger van nr 3. We wilden altijd een groot gezin, tussen de oudste at 18 maanden tussen. Ik heb dat zelf als vrij pittig ervaren. Nu zal er twee jaar tussen zijn, met het hrootste verschil dat zij zich dan kunnen vermaken en onze dochter heel zelfstandig is. Ik merk wel dat ik nu weer heel erg geniet van deze zwangerschap en er meer mee bezig ben, dan bij de tweede.
Liefs Rebeca

Terug
Bovenaan