wie is er ook zwanger van een derde kindje?

Hoi,

Ik ben Rosalie, 28 jaar en ook zwanger van de 3e! Ik heb 2 dochters van 5 en 3 jaar. Voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad, maar nu ben ik weer 7 weekjes zwanger. En gisteren heb ik de 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien!
Wat een wonder weer zeg. Zo'n klein frummeltje, nog maar 9,2 mm groot, maar toch al een werkend hartje!!!

Groetjes, Rosalie

Hoi,

Ik verwacht ook een derde kindje. De oudste is 5 en onze jongste zoon is in februari overleden. Tussen onze twee zoontjes zat 19 maanden, heerlijk vond ik dat. Zo dicht op elkaar (had nog wel minder tussen mogen zitten wat mij betreft). Het waren echt twee handen op 1 buik, waar de een was, was de ander, wat de oudste zei, zei de jongste.Nu is het zo anders, de oudste is straks 5,5 als deze baby geboren wordt. Ik ben erg benieuwd hoe hun band zal zijn. Voor ons zal het ook wel weer wennen zijn, nu ben je redelijk vrij, het is plassen en je kunt weg met een kind van 5, straks moet je toch weer rekening houden met voedingstijden en slaaptijden (we zijn nl. wel van de regelmaat en rust, dat werkte altijd het beste). Maar ik kijk er ook wel naar uit.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan