Wie is er ook zwanger van een tweeling?

Hey Victory,

Ik moet zeggen ook ik volg je al een tijd via het zwanger forum, ben zelf inmiddels al bevallen van een prachtige zoon maar vorig jaar zag ik vaak je berichtjes.

Wat super leuk dat je zwanger bent en van een tweeling wow. Gefeliciteerd. Geniet ervan meis en hopelijk blijven je kleine kindjes zo lang mogelijk zitten.

Liefs tamjo(mamaclub maart 2011)
 
hallo,
nou hier heb je er 1 gevonden
ik ben 29 weken zwanger van een 2 eiig tweeling.
we hebben al een dochterje van bijna 4.
ik was van begin af aan heel misselijk en bij de 12 weken echo zeiden ze dat het er 2 waren(slik, slik).
aha vandaar dat ik zo misselijk ben zei ik gelijk.
ben nu nog maar 4 kilo aangekomen maar het gaat nu ineens heel hard.
ik wens je nog een hele fijne zwangerschap en misschien hebben we wat aan elkaar hihi
groetjes. mamavi
 
@ mamavi en Sanny

Wat leuk dat jullie ook een tweeling krijgen. Zo bijzonder he? Jullie zijn ook al een stuk verder dan ik, ik ben deze week 11 weken en krijg volgende week weer een echo. Valt de zwangerschap mee gedurende de periode (waarin jullie nu zitten)?
En gaat de vermoeidheid over? Ik ben echt zo verschikkelijk moe, kan echt weinig doen dan werken, eten en slapen, niet leuk! Maar wel voor een goed doel! Misschien leuk om contact te houden, jullie kunnen mij altijd mailen via dancinggirl81@hotmail.com. Heel veel succes met het laatste trimester en sterkte met de bevalling straks ;)

Liefs Vic
 
Victory! Een tweeling?!? Wat super :D Gefeliciteerd!!!

Vroeg me af hoe het met je ging, op de zwangerschapskwaaltjes na, volgens mij hartstikke goed! Goed om te horen...

Veel liefs Anna
 
Hallo Victory,

Het is inderdaad bijzonder! Eigenlijk ben ik tot nu toe gedurende de hele zwangerschap moe geweest. Het kan zijn dat je in het tweede trimester een energieopleving hebt. Bij mij duurde die helaas maar een paar dagen. Maar dat is volgens mij voor iedere vrouw en voor iedere zwangerschap weer anders. Op zich vind ik het meevallen, al merk ik wel dat ik veel minder kan dan dames die een eenling verwachten. De kindjes groeien goed (en dat is het meest belangrijk!) en wegen per stuk evenveel als wat een eenling zou moeten wegen.

Groeten van Sanny
 
Hallo Victory,

Aller erst gefeliciteerd met je zwanger schap. Je bent al nu wat weekjes verder dan toen je dit bericht schreef. Hoe gaat het met je nu?? Ben reuzen benieuwd.
Ik ben namelijk ook 'waarschijnlijk' zwanger van een twee eiige tweeling. Morgen hebben we de tweede echo. Ik denk dat ik 7 weken bent en vindt het allemaal super spannend.
Ik heb namelijk na 5 weken een echo gehad omdat ik liep al een tijd bij het ziekenhuis op de afdeling voortplantings geeneeskunde. We zijn al 1.5 jaar bezig op proberen zwanger te worden. Het wilde steeds niet lukken. We zouden net krijgen te horen of we Inseminatie zouden proberen. En plotselling waren we zwanger. Ik had een echo al geplannd voor mijn baarmoeder te bekijken. Toen we daar aan kwam zei ik dat we denken zwanger te zijn. Dus we zijn met de dokter gaan kijken en inderdaad. We waren zwanger. Alleen dan zegt hij het zijn er miscchien twee!!! Niet er zijn twee maar misschien!!! Mijn man en ik gaan helemaal gek. We weten niet waar we aan toe zijn. De volgende echo is pas twee weken erna geplannd. Morgen dus! Mijn moeder zei als hij het niet zeker van wist had ie nou zijn mond moeten houden!
Hoop dat alles goed gaat bij je!

Groetjes,
Brittany
 
Terug
Bovenaan