Wie is er pas gestopt met de pil en zit in de 1e ronde???

Hoi,

ik zit momenteel in de 3e ronde en wil voor het eerst zwanger worden. Dus allemaal erg spannend.
Veel succes en hou elkaar op de hoogte!

Groeten,

Vic

Hoi Hoi,

Ik ben 25 jaar.
Ben nu elke keer s` avonds niet lekker misselijk en buikpijn test ligt nog steeds klaar maar durf nog steeds niet.. hihi!

Groetjes Anita

Hoi Anita,

Je bent toch nog niet overtijd?

Als je al kwaaltjes ofzo hebt kun je een paar dagen voor je NOD al testen.

Ik hoop dat je zsm een POSITIEVE test in handen krijgt, en laat je het weten.

Succes met testen!!!

Gr Seb mama van Emir@Havin

Hey Seb,

Ja ik kan al testen maar ben bang dat ie negatief is! dus wacht nog even! Ga denk ik na het weekend testen want moet zaterdag ongesteld worden!

Je hoort het zodra ik het weet!

Groetjes Anita

Hoi meiden,

Ik heb vandaag getest en helaas negatief:(
Me lichaam neemt echt een loopje met me :(

Hey hey dames,

Nou ik zit nog maar net op het forum, en stap nu al over!!
Gister twee positieve testen in mijn handen gehad, dus mag naar het zwanger zijn forum.
Ik had nooit verwacht dat het al zo snel zou gaan zeker niet in de eerste ronde, ik stond gister echt vol ongeloof naar die testen te kijken.
Nou meiden jullie heel veel succes en ik hoop dat jullie mij heel snel mogen volgen.

Groetjes Wijdrietjes straks Wijviertjes :D

heey meiden... Ik ga na deze ongesteld heid stoppen met de pil.... Best wel spannend allemaal.. dan gaan we voor ons 1ste kindje.. !!

Groetjeszzzz

hoi meiden..
Hier een mama die al een dochter heeft van 1,5 jr (mei '08).. We zijn NET weer gestopt met de pil, gaan voor een 2e beeb... Allemaal weer erg spannend...
Bij onze dochter was ik zwanger in de 1e ronde.. De cyclus duurde toen wel lang (ontpillen?) maar toch raak. Hoe het nu gaat lopen.. we zien het wel..
Leuk om hier wat verhalen, tips, enz te delen dus tot schrijfs.
Groetjes mama van Elise.

Terug
Bovenaan