Wie is er van " november forum 2007" ?

Hoi
Hier ben ik ook weer! Francien, op 31-10 bevallen van onze 6e, een zoon. Hij heet Menno. Inmiddels is er weinig kleins meer aan.Hij kletst lekker en wordt al flink eenkennig.

Francien

Hoi,

Ik ben hier ook,
Marielle (Maple) , op 6 november bevallen van een dochter Charlotte.

groetjes

hoi hoi
ja hoor ben ook van het november forum,13 novemeber is onze kleine meid indy geboren.
de meeste namen komen me op dit forum wel bekent voor maar het is inderdaad ff zoeken.
liefs sil

Hoi Hoi, Ik ben er ook weer. Een hele tijd niet op het forum geweest, erg druk geweest.
Onze kleine (Nathan) is op 6 november geboren (9e uitgerekend). Alles gaat super goed, lekker vrolijk mannetje, erg druk, beweeglijk, begint nu lekker te brabbelen. Hij heeft zo zijn buien (na zijn prikjes moet ie vaak zijn ritme weer terugvinden wat slapen betreft), nu besloot hij dat hij niet echt zin heeft om te eten. Spelen met de speen is veel leuker dan eten lijkt wel. Moet even kijken of het een bui is of dat er verder naar gekeken moet worden. Nog iemand anders hier last van?
Groetjes
Arina

hoi meiden

ja ik ben er ook nog ,, ben ook van novemberforum
was bevallen van Yasser op 14-11
kom niet heel vaak op dit forum omdat we ook die msn groep hebben maar daar zit niet iedereen van jullie ( jammer hoor)

wel leuk dat veel nog komen op het forum zo kunnen we elkaar en de kindjes toch nog een beetje volgen

veel liefs cora

hoi ladies,

ook ik ben er na een aantal maanden afwezigheid weer.
leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat!
ik was o.b.v. laatste menstruatie op 9 november uitgerekend en o.b.v. de echo op 11 november, en onze zoon is dus keurig in het midden, op 10 november, geboren. hij heet Daniël, net als jouw kindje jufanne. het is een heerlijk mannetje, heel tevreden en makkelijk.

tot horens allemaal!

groetjes,
*bijnaeenbaby*
(inmiddels dus niet meer 'bijna', maar ja, die nickname veranderen geeft ook maar verwarring!)

Oh dames, ik kan echt mn draai niet meer vinden op het forum. Zucht.
Toen ik nog zwanger was, klampte ik aan bij de novembergroep. Maar nu lees ik bij 0-1, en daar kan ik niet zoveel mee. Weet ook eigenlijk zelf niet wat ik hier zoek of wil lezen/schrijven. Zie wel dingen waarvan ik denk: ja, dat ken ik of ja, ons meisje zit ook in die fase. Maar verder heb ik geen behoefte om te reageren.

Misschien als dit topic weer boven aan staat, komt er weer reactie.
Als het jullie eerste kindje is: hoe bevalt het? Was je vanaf de 1e minuut 'moeder' (qua gevoel) of moest je wennen? En hoe gaat het met jezelf? Want je bent ook nog jezelf (en niet de hele dag/week mama). Ik heb het met dit laatste wel moeilijk. Ben blij weer aan het werk te zijn, maar ook daar kan ik mn draai niet echt meer vinden. En thuis draait het toch vooral om ons meisje. En als zij slaapt, ben ik onrustig.... mmmm. Ik moet echt enorm wennen aan mijn huidige leventje. Het lijkt alsof mijn man dit veel minder heeft, maar ja, ik zit 'natuurlijk' (onze keuze) meer uren thuis dan hij.

Ben echt een beetje van slag vandaag. Zou het door het weer komen?

Groetjes, Dee

Hoi,

hier ben ik ook. Vind het heerlijk met 'al'  m'n kids. Mis alleen mijn werk wel hoor,
Vind het wel fijn dat we ook ons 'eigen forum'hebben op msn.

Groetjes Miranda. Mama van Lieke en Nick (23-10-2007)

Terug
Bovenaan