Wie is het nog meer zat met werken?!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Wie is het nog meer ontzettend zat om te werken? Ik hoef nog maar ongeveer 5 weken, maar het valt me nu toch wel zwaar hoor. Het lontje is ook ontzettend kort en dat merken mijn collega's vast wel.
Daar baal ik best van, want het zijn niet altijd hormonen. Alleen is het zo makkelijk voor iedereen om het daar op te gooien. Zo van: Laat haar maar even en Last van je hormoontjes?!
Zo irritant!!!

Verder wil ik alles goed achterlaten omdat het nog maar een paar weken is voor mijn verlof, alleen heeft de rest van mijn collega's niet zo'n haast als ik. Die doen alsof het nog maanden duurt voor ik thuis zit!

Pffff buiten al het lichamelijke aan kwaaltjes heb ik het even helemaal gehad!
Zo dat moest ik even kwijt... bedankt.

Groetjes Kellebel

Hoi Kellebel!

Ik herken je frustraties!
Ook ik begin het zat te worden op mijn werk, en dan werk ik nog niet eens fulltime ook!
Ik moet veel lopen en bukken, en merk het gewoon aan mijn lichaam, die begint echt te protesteren.
Waren mijn collega`s in het begin allemaal nog erg begripvol ( toen ik alles nog gewoon kon doen..) en hielpen ze me, nu is dat toch echt minder en verwachten ze gewoon dat ik alles zelf doe en als het even kan ook nog in het zelfde tempo!!!
Terwijl ik er nu wel meer moeite mee heb, vooral mijn buik begint in de weg te zitten.
Ik moet nog 7 weekjes werken, en die kunnen me wat dat betreft niet snel genoeg gaan!!

Liefs Sarah 27w5d zwanger

ik snap je hoor! hier is het net zo. ik ga over 8 weken met verlof en ben ik oktober nog een weekje vrij. dus werk nog maar 7 weken, maar mijn collega's lijken dat niet in te zien. die denken dat duurt nog wel even...

ach ik blijf alles netjes doen, maar ben er af en toe niet helemaal bij merk ik. dan ben ik zo in babyland met mijn gedachten. maar goed iedereen is gelukkig wel begripvol.

Ik ben het ook echt zat nu...
Ik ben ook al heel hard aan het aftellen, nog 3 weken en 2 dagen!

Ik hoop maar dat ik mijn vervanging op tijd krijg ingewerkt anders ga ik van de 1e dag van mijn verlof al opzien tegen de terugkomst en alles wat dan is blijven liggen...

Jullie ook allemaal nog heel veel strekte de laatste weekjes! Aan de andere kant denkt ik ook wel dat de tijd nu voorbij zal vliegen...

dat van griebelbaby heb ik nou ook!

Ik vind mijn werk nog steeds belangrijk en leuk, maar soms lijk ik wel heel ver weg te zijn als die kleine me weer schopt!
Het is net of mijn werk even 4e rangs is geworden, na mijn man, kind en baby dus.....

en ik moet nog 7 weken.....

gr mama van MD

Hoi iedereen,
ik ben het ook zo zat om te werken.
sommige mensen denken ook dat je nog alles kan.
ik werk in de productie en ik heb dan wel wat aangepast werk gekregen maar je moet toch door en het is de laatste weken gewoon zwaar.
niemand die dan zal zeggen moet ik die zware bak even voor je tillen.
je hebt dan wel een enkele collega die je helpt maar de meesten kijken nog niet om.
nou ben ik zelf niet iemand die snel om hulp vraagt dus draag ik die bakken dan maar.
maar als ik dan thuiskom na een dagje werken heb ik ook vaak buikpijn.
ik moet na deze week nog vijf weken en zal blij zijn als het zover is.
maar je leert je collega's zo wel goed kennen hoor.
gr lisette

Hoi hoi,

Here the same.
Al een tijdje wat vervelende klachten: tintelende handen, pijnlijke rug, harde buiken, een been die weigert....
Vanaf morgen (errug snel he?!) moet ik 50 % gaan werken. Mede omdat de twee kleintjes eigenlijk wel errug klein nog zijn. Ze beginnen nu achter te lopen op schema. En mijn werkgever doet er gelukkig niet moeilijk over. Baby's gaan voor werk!
Nu hopen dat mijn leidinggevende op de vestiging net zo soepel denkt.... die is nu nog lekker op vakantie!
Mijn werk ben ik al langer zat, maar om hele andere redenen. Dus zo toch een beetje een oplossing. Voor die andere redenen ben ik ook bezig, dus na mijn verlof moet ik dan weer enthousiast aan de slag moeten gaan.

Iedereen die nog een tijdje "fulltime"moet: Heel veel succes, maar denk aan je gezondheid en die van je kleintje!"

Groetjes liefs Bertine

Hoi hoi,

Ik 'moet' na deze week nog 6 weken werken, maar omdat ik me nog superfit voel zie ik daar eigenlijk helemaal niet tegenop. Het is natuurlijk een ander verhaal als er kwaaltjes en klachten gaan komen, dan kijk je wel uit naar het begin van je verlof kan ik me zo voorstellen.

Saskia

Terug
Bovenaan