Wie is het nog meer zat met werken?!

Haai Meiden,

Blij te horen dat ik niet de enige ben!
Laten we hopen dat de weken nu heeeel snel voorbij vliegen!!! Kunnen we ons lekker helemaal richten op de spannende kennismaking met onze kleintjes strakjes.

Veel liefs Kellebel

Hallo,

Ook ik ben het werken spuugzat !
Ik werk parttime als kapster maar het word echt heeeeel zwaar nu!
Vooral omdat je nog zo'n kleintje van 2,5 jaar rond heb lopen die VRETEN energie !!
HAHAHA....
Ik werk nu de donderdag van 9-9 dat is 11 uur lang op je benen staan met 1 keer een half uur en 1 keer 3 kwartier pauze !
Daar ga ik dus vanaf volgende week mee stoppen dat trek ik echt niet meer !
De zaterdag gaat wel van 9-5 dat is goed te doen ..
Ik moet nog 5 weken werken dus het einde is in zicht , ik ben dan 35 weken en dat vind ik een redelijke tijd om te stoppen !
As weekend lekker een weekend weg daar kan ik echt naar uitkijken ..

Succes allemaal nog met de laatste loodjes !!!

Doeiiii

ben het zoooooo zat. 's ochtends gaat het nog wel, alleen dan na de lunch dan krijg ik me toch een dip, het liefst   ga ik dan naar huis en in mijn bed liggen. Vooral ook elke dag de vraag, hoe gaat het met je, jeetje je buik groeit he enzo. Het vroeg opstaan breekt me ook wel, begin al om half 8. Gelukkig nog 4 1/2 week, en ben aan het aftellen.

lia

hoi

Ik was het ook zat en ik moest eigenlijk nog twee weekjes werken maar ben nu al in de ziektewet dus hoef lekker niet meer terug naar dat werk pas in februari over een week of 19   haha ,en tegen die tijd ga ik iets anders zoeken want ben dit werk echt beu.doe het nu 6 jaar en het word tijd voor iets anders en plus ik wil meer savonds werken en dan overdag meer thuis. gr wendy32wk

Ik heb het ook helemaal gehad. Moet nog wel 8 weken werken maar heb dan ook lekker tot 1 april 08 verlof.

Ik vergeet ook steeds van alles. Weet dan niet meer of ik iets heb geprint (printer staat een verdieping hoger dus met de trap elke keer ) en ik maak steeds domme fouten gewoon omdat ik het niet meer zie (ben personeelsadviseur dus het is wel belangrijk dat ik geen fouten maak)....

Lichamelijk gaat het redelijk dus daar ligt het niet aan maar ik word wel steeds vermoeider (heb nog een peuterzoontje rondlopen).

Al met al kijk ik gewoon uit naar het verlof. Lekker aanklungelen en voorbereiden op de tweede.....

Groetjes,
Rosanne

Hoi,

Nou hier nog iemand die al aan het aftellen is naar haar verlof toe.
Heb erg veel moeite om me te consentreren. En omdat ik last heb van mijn rug weet ik af en toe niet meer hoe ik moet gaan zitten. Maar het eind is in zicht. Nog 4 weken werken en dan heb ik een week vrij ivm mijn huwelijk. Daarna nog 2 weken werken en dan is 16 november mijn laatste werkdag. En ik moet dan weer 31 maart 2008 beginnen. Heerlijk 4,5 maand thuis.

groetjes
sabine

16 november is ook mijn laatste dag, dus dan kunnen we samen het glas (appelsap) heffen Sabje!

Ik heb ook zóóóó geen zin/energie meer. Ik heb gelukkig wel tussendoor nog twee weekjes vrij en daarna moet ik dan nog 4 weken.

Mijn hoofd staat gewoon niet op werkmodus, maar op babymodus!!

Hoi,

Stop 4 weken van tevoren met werken, want tot nu toe gaat het echt van een leien dakje.

Moet nog 5 weken werken tot zwangerschapsverlof, heb volgende week vrij (babykamer doen met manlief en mijn mam) dus eigenlijk nog 4 weken te gaan.
Realiseerde me pas begin deze week dat het dus al zo dichtbij is..

Heb op zich nog niet dat ik geen zin meer heb om aan t werk te gaan, maar er komt gewoon minder uit mijn handen en het gaat minder snel. Ik ben sneller afgeleid door de baby die beweegt in de buik (kan het sinds een week echt duidelijk aan buitenkant zien en voelen) en gedachten aan wat ik allemaal nog moet regelen. Ik  sta elk uur wel even op en loop een rondje van een minuut of vijf, om de benen te strekken en geen "vierkante oogjes" te krijgen van het beeldscherm.

Ben elke dag 12 uur van huis (7 uur deur uit, half acht savonds binnen), maar heb nog best veel energie.

Mag dus eigenlijk nog niet klagen, misschien dat het nadat de kamer voor de kleine klaar is dan anders is, dat ik dan echt geen zin meer heb... maar tot nu toe gaat het nog...

Es

Terug
Bovenaan