Wie is het overzicht ook wel eens kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wie is er hier ook wel eens het overzicht kwijt. Het is zo'n groot forum, dat ik me kan voorstellen dat het niet altijd makkelijk is om alles bij te houden.

Als er vrouwen zijn die behoefte hebben aan een kleiner forum, kom eens bij ons kijken op http://www.jereno.com/forum/, daar is een kleiner forum, en dus overzichtelijker.

Groetjes Linda

Je blijft maar reclame maken. Sorry, ben er 1 keer komen buurten, maar blijf gezellig bij de klusbabes

Sorry hoor, maar dat reclame maken voor je eigen forum begint zo langzamerhand wel eens vervelend te worden.
Vooral het "afkraken" van dit forum vind ik nergens op slaan.
Het forum is alles behalve onoverzichtelijk, er zijn lekker veel onderwerpen, voor iedereen wel een onderwerp waar 'ie zichzelf misschien in herkent en anders kan er zo een nieuw topic worden gemaakt.
Jammer voor je dat je forum niet goed loopt, maar dat is nog geen reden om ons hier te komen lastigvallen,
Zo denk ik er over...
Groetjes Moon

Ben het helemaal met de meiden eens. Je komt nu wel erg veel reclame maken !!!!! Ik vind het hier super en blijf ook lekker bij de klusbabes kletsen ..........

Ik ben een keer wezen kijken, maar vind er echt helemaal geen reet aan.
Je probeert zo veel mogelijk reclame te maken, maar in plaats daarvan kun je beter tijd uit trekken om het forum leuker te maken.

Dit forum is erg gezellig, maar daar hebben we jou niet bij nodig

Ook ik kan het niet laten om te reageren...

Ik zit hier sinds december en heb nu al 3 of 4x een berichtje van je voorbij zien komen. Ik snap niet dat je mensen op deze manier wilt wegtrekken en het ook blijft herhalen. De meeste mensen die hier actief zijn zitten bij een groepje. Bovendien heb je hier heel veel onderwerpen en dus veel mensen om je vraag aan te stellen. Dat is juist positief.

Ik zou zeggen: veel succes met je eigen forum en het zoeken van een normale manier van reclame maken. Tip: google adwords, marktplaats.

en weer een reclame bericht van een slechtlopend forum! als we weg zouden willen dan zouden we dat wel doen, maar het is erg gezellig hier, anders was ik hier ook niet!!!

DAG!!

Terug
Bovenaan