Wie is het overzicht ook wel eens kwijt

Dit forum is mij te algemeen en te anoniem dus hebben wij september mama's een eigen forum opgestart (is persoonlijker qua plaatjes en je leert iedereen echt kennen) niet zo vaag als hier dus (je hebt geeneens een echt profiel)

Dus snap je wel alleen als je NET zwanger bent dat het algemene en anonieme wel fijn is maar als je eenmaal zwanger bent en je kent alle moeders in dezelfde maand of je hebt je kindje al en je wilt meer delen dat dit forum niet goed genoeg functioneert (het is meer een soort van message board elke idioot kan hier alles nalezen wat ik niet fijn vind)

dus het forum is wel een heel algemeen woord hier het functioneerd niet zoals het eigenlijk zou moeten MAAR als je dat niet erg vind en je vind de anonimiteit fijn dan is het geen probleem

Straks als we onze tweede mogen krijgen ga ik weer proberen een maand forum te maken das gewoon intiemer en gezelliger (zeker met foto's , meetings e.d.) gewoon handiger maar om zwanger te worden en zo algemeen zou ik niet zo naar je forum gaan..

Bovendien is het echt veel te standaard wat jij op heb gezet, onze forums zijn afgesloten dus je kan niet zoveel zien maar qua layout en gebruiksgemakken moet je echt effe verder puzzelen..

Terug
Bovenaan