wie is nog meer bezig vanaf juni 2005???

A

Anoniem

Guest
wij zijn al bezig vanaf begin juni 2005
wie is dat nog meer?? ik vind het nl erg lang duren en wij zijn van plan om na deze ronde naar de HA te gaan!
wanneer ondernemen jullie stappen ? of zijn jullie daar mee bezig???
ben erg benieuwd wat er in jullie omgaat!!!en wat jullie ervaringen zijn.

liefs wilma

Hoi Wilma,

Wij zijn al vanaf maart 2005 gestopt met de pil en we hadden echt zo iets van we zien wel wanneer het komt.
Nu eigenlijk al een tijdje wat bewuster er mee bezig.
Ik heb alleen een hele onregelmatige cyclus dus beetje moeilijk te plannen wanneer je moet klussen zeg maar.
Wij hebben samen afgesproken om het voorlopig nog even aan te kijken omdat we het idee hebben dat het vanzelf wel komt.
We hebben genoeg voorbeelden in de omgeving dat het wat langer kan duren maar dat het wel vanzelf komt.
Maar ik blijf het wel lastig vinden hoor als de duivels weer komen.
Ik hoop wel dat het snel gaat lukken.

Nou ik zal voor jou ook duimen

Liefs Paulineke

hoi wilma...

ik heb mijn laatste pil zo rond 2 juli 2005 geslikt...
toen we in ronde 11 zaten ben ik bij de HA geweest,
had mijn tempr.lijst mee en dat zag er goed uit,
moest mijn vriend zijn zaadjes laten onder zoeken,
was ook super goed!!!!!!!

maar wet wel moedeloos hoor,waarom duurt het toch zo lang,
iedereen is en wordt maar zwanger,waarom ik niet!!!
ik weet dus presies wat je bedoeld!!!

maar blijf positief(makkelijker gezecht dan gedaan),
heb   net vanmiddag test gedaan en ben ZWANGER!!!!
dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

zal voor je duimen!!!!!!!

xxxtam80

Hoi Wilma,
Zijn  ook vanaf juni 2005 bezig voor ons 1e kindje.
Zijn 4 juli 2006 voor de eerste keer naar de gyn geweest, de huisarts had ons doorverwezen na een jaar. Was al bezig met tempen en ben onregelmatig ongi. Cyclus is nu ongeveer 38 dagen. Ik wilde gewoon zeker weten dat er niks aan de hand was. Ben nou bezig met een follikelmeting en tot nu toe groeien de eitjes niet erg hard. Mijn uitstrijkje was gelukkig goed. Ben blij dat ik nou al gegaan ben, want het neemt toch allemaal best veel tijd in beslag en nou heb ik nog geduld, maar als we 2 jaar bezig zijn en dan starten we dan gaat er nog veel meer tijd over heen en lijkt het me toch moeilijker worden.
Mijn gevoel zei dat ik naar de gyn moest en dat hebben we gedaan en ben daar erg blij mee en wordt je wat geruster.
Groetjes

meiden bedankt voor jullie reacties, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. tan80 wat geweldig dat je zwanger bent. ik hoop na ht weekend ook pos. te mogen testen. maar goed even afwachten.
en eh ik ga zeker even de vriendin van komende week bekijken haha

hallo meiden!

ik ben begin maart 2005 gestopt met de pil.

We zijn nog niet naar een dokter geweest om iets te laten controleren, maar mocht het volgende maand niet raak zijn, dan doen we dat wel.

vind het nu wel wat lang duren en wil meer zekerheid. zekerheid is iets wat ook tegen kan vallen natuurlijk, daarom heb ik het tot nu toe uitgesteld. maar ja.

hopelijk doen ze hier in spanje niet moeilijk, zal de verzekering eens raadplegen wat hier vergoed word en wat niet.

wanneer is jullie nod?

groetjes esther

Hoi Ester,
Mijn nod is 22 augustus, duurt helaas nog wel even. Soms baal ik weleens van de cyclus van 38 dagen, maar ja de tijd gaat gelukkig best snel.
Heb je ook een spaanse verzekering of gewoon die van Nederland? Woon je er al lang en blijf je er wonen?
Groetjes

hoi deez,

ik woon sinds februari in spanje, we hebben hier in maart een spaanse verzekering genomen omdat we in nederland uitgeschreven zijn. het is zo dat je hier een jaar verzekerd met zijn voor bepaalde dingen vergoed worden. voor een bevalling bijvoorbeeld.
maar als ik volgende maand zwanger word dan zijn we 13 maanden verzekerd als de baby komt. een echo vanaf 3 maanden bijvoorbeeld. nou daar zijn we ook overheen.

afentoe vind ik het wel lastig, mijn spaans is nog te slecht en met engels kun je wel wat hoor, maar niet alles.
mijn huisarts spreekt gelukkig wel goed engels.

mijn cyclus varieerd van 32 tot 42 dagen, maar meestal ligt ie zo rond de 36. weet het nooit echt zeker eigenlijk.
ook ik vind het balen dat ik een week langer op mijn eitje en een week langer op mijn nod moet wachten. veel minder kansen in een jaar!

welke ronde zit jij? (sorry als je dat al gezegt had maar anders moet ik weer terug klikken enzo.)

groetjes esther

Terug
Bovenaan