wie is nog meer bezig vanaf juni 2005???

Hoi Esther,
Gaaf zeg om in Spanje te wonen, woont daar ook familie? Of mis je ze nou?
Ik zit in ronde 8 of 9 volgens mij, houd dat niet zo heel goed meer bij en jij?
Ben je al aan het temperaturen, dan weet je wanneer je eisprong is. Daar vraagt een gyn om en huisarts ook meestal. Anders wordt je meestal terug gestuurd om het alsnog te doen 2 cyclussen, maar bij iedere huisarts is dat anders.

hoi deez

er woont geen familie in spanje, mijn vriend heeft mij 3,5 jaar geleden tijdens ons 1e afspraakje verteld dat hij voor zn 30e graag in spanje zou willen wonen. en hij is nu 29 en we wonen er!
ik heb al getemperatuurd, weet ongeveer mijn eitje wel, maar ook dat ligt aan de cycluslengte he. we klussen gewoon een weekje volop en zien wel.
ook voor het eerst ovulatietesten gebruikt deze maand. toen was ie op dag 22 dus ook een cyclus van 36 dagen.
ik ben in maart 2005 gestopt met de pil en zit in "ronde" 14. dat krijg je met die lange cyclussen. in het begin lagen ze rond de 50.

och, ik hoop eigenlijk dat ik volgende maand helemaal niet naar die huisarts hoef, maar meteen een verloskundige praktijk kan bellen!
als ze dat hier hebben dan.  misschien toch maar de huisarts haha. maar dan in iedergeval met goed nieuws!

groetjes esther

he meiden

ik heb vandaag mijn red day en ben bang dat het weer niet raak is. heb sinds gister menstruatie pijnen met vlagen en mijn darmen zijn iets van streek en stijf onderin de rug.
dus dat word een bezoekje aan de HA. dat vind ik echt eng. ik wil zekerheid maar aan de andere kant ben ik ook bang voor die onderzoeken en slecht nieuws.
als ik vandaag niet ongi word dan doen we morgen wel een test. want het wil wel eens gebeuren dat het niet wil doorbreken omdat ik er e veel mee bezig ben. en door een test te doen kan ik me er bij neerleggen en ben ik een uur later ongi. wel zonde van de test maar dat kan me niks schelen.
die bestel ik trouwens via sensitest .nl
lekker goedkoop

liefs wilma

Hoi Wilma,
Erg he als je niet weet waar je aan toe bent....al dat afwachten.
Wees niet bang om naar de huisarts te gaan. De eerste keer doen ze niet veel en leggen ze alles goed uit. Ik ben niet bang voor slecht nieuws, ik wil gewoon weten waar we aan toe zijn. Het zou natuurlijk wel slikken zijn als het niet goed was......Maar als het nou slecht nieuws is en ik had een half jaar langer gewacht, dan zou ik spijt hebben dat ik niet eerder was gegaan.
Succes en laat het weten he meis wat het is geworden
Knufffffffffffffffffffff

Terug
Bovenaan