Wie is nog niet klaar met de baby-kamer?

IK dus... ben eigenlijk nog niet eens begonnen...
ja ik schaam me diep ik weet het!

Alleen de muren zijn al roze, maar dat was het!

Verder gaat het met mijn meisje heel goed! Ze is nu 1500 gram (28 weken, 4 dagen) volgens de gynaecoloog gaat ze geboren worden met veel reserves, heerlijk zo'n bolle baby!!!

Toch maar verder met haar kamertje dan.....

Hoi :)

Wij zijn helemaal klaar met de babykamer.
Wanneer komen jullie spullen?
Je hebt nog 11 weken. Moet toch wel goed komen?

Wauw wat goed he dat ze zo goed groeit :) wij hebben vrijdag een groeiecho. Ben heel erg benieuwd want die van ons was al 980 gram met 26w en 3 dagen..

Succes met de kamer!
Liefs

Ik ben ook nog niet begonnen ik kom er niet aan toeen man lief werkt voor zijn eigen en het is echt nog nooit zo druk geweest dus heeft hij ook weinig tijd maar heb nog even dus komt vast wel goed haha hoop ik:p
jij ook ucces met de kamer maardat komt echt wel goed;)

Hier is het ook nog niet klaar hoor, wat geschilderd moest worden is klaar, moet nog wel 2 muurtjes behangen. 't Plavond is wel bijna klaar.
Wij wonen op een boerderij, en daar gaat 't werk ook altijd door..
Komt vast allemaal goed... :) Over 2 weken krijgen we ook nog een nieuwe keuken.. Druk zijn we dus nog wel.. :)
Succes iedereen! :D
Liefs

Hier ook nog niet klaar. Grote verbouwing gehad vorig jaar en toen de kamer ook netjes geschilderd en gordijnen gehangen, maar toen wisten we van nog geen nieuwe baby. Vorige week heeft vriend plintjes gelegd, boven. Nu nog glas in de binnendeuren, planken kopen en ophangen, ledikantje uit de schuur en in elkaar, commode over van Finn z'n kamer naar babykamer, en -niet onbelangrijk- alle zooi die nog op het kamertje staat weghalen.
Maar weinig haast hier. Nu is vriend druk geweest met de tuin (is ook nog een slagveld) en daar ligt bij mij meer de prioriteit, die wil ik van het voorjaar echt heel graag gaan gebruiken! De baby slaapt de eerste tijd toch bij ons op de kamer en zal heus geen trauma oplopen van het feit dat het kamertje niet af was!

Je bent zeker niet de enige! De meubels zijn er al (staan in de garage) en op de kamer die babykamer gaat worden staan nog heeel veel andere spullen... We hebben recent verbouwd en nu moet alles nog naar de nieuwe kamer / naar zolder. De plinten moeten nog gelegd en zo, ook hier nog genoeg te doen dus!

Begin me nu trouwens wel te frustreren... Kamer niet af betekent ook dat ik nog niet kan inruimen en zo en dat begint zeker wel te kriebelen... Hopelijk na dit weekend!

Terug
Bovenaan