Wie is nog niet klaar met de baby-kamer?

Nog niet begonnen, ik probeer het nog zo lang mogelijk uit te stellen. Mijn dochtertje ligt nog in de kamer, ze is net 1 geworden en dus nog nauwelijk uit de babyfase. In week 36 zal ze verhuizen naar de kamer ernaast waar mn zoon van 3 nu al slaapt. Die mogen samen een kamer delen en aangezien de één een avondmens is en de ander een ochtendmens vrees ik voor lange dagen. Verder zijn hun slaapritmes overdag nog niet op elkaar afgestemd.

Verder hoef ik alleen nog maar de dozen met babykleertjes op te zoeken en alle versleten kleertjes moeten vervangen worden. Mooi klusje voor mn weken verlof. Ben altijd minstens 6 dagen overtijd geweest, dus 13 april moet het wel gebeurt zijn.

wij zijn zo goed als klaar nog een paar dingen ophangen en dan is de kamer af.
Onze kleine is gisteren op dvd gezet en volgens de echoscopiste woog 'het' 1300 gram bij een zwangerschap van 28 weken en 4 dagen.

Hier is vorige week de kamer in de verf gezet door mijn oom de schilder. Wij doen nu elke avond een aantal meubels in elkaar zetten omdat mijn man eigen baas is en druk is op het werk moet dat in de avond. En als het goed is gaan vrijdagmiddag de stopcontacten en roede tegen de muren aan en kom vanavond de loodgieter om de verwarming weer te monteren.

Mijn man gaat zaterdag een weekje skieen en als hij terug kom wil ik als verrassing de babaykamer ingericht hebben en mijn vader helpt daarbij die heeft vlgnde week een week vakantie. Dus dan kunnen we de klamboe ophangen en de gordijnen en de lamp. En een zaterdag ga ik de spulletjes kopen bij de winkel. Dus zaterdag ff soppen en zondag helemaal klaar maken en dan ga ik volgende week kleertjes uitwassen.

Wat een lang verhaal weer hahaha. Dus kotom nog zat te doen.

Liefs RH

Hier zijn we ook nog niet klaar hoor, op de babykamer wordt nu pas geschilderd en de plinten worden gelegd. De meubeltjes zijn der al dus zo in de loop van volgende week kunnen we de meubels en de kasten op gaan zetten. Verder moet ik nog opstap voor rolgordijnen en gordijnen. Dus ehu om nou te zeggen dat ie eind deze maand klaar is, nee dat denk ik niet.
wij zelf hebben gezegd dat het eind februari klaar moet zijn, en dat vind ik zelf ok wel vroeg genoeg. Ik heb vriendinnen en die hadden de baby kamer pas klaar toen het kindje er al was. Dus ehu zo gek is dat niet.
Allemaal nog veel klus plezier...
Liefs binbar

hihi ik schaam me wel een beetje..
omdat mijn vriend en ik niet zo handig zijn in klussen hebben we alles door een klusjesman laten doen AL BIJ 3MAANDEN toen ik zwanger was, was alles klaar.! ben nu 26weken
liefs bianca

het is bij wel geverfd en kleertjes zijn gewassen en liggen in de kast maar er liggen ook nog heel veel dingen in het kamertje, wat knog op moet ruimen en ben nu 30 weken..
dat je het fijn vind een bolle baby.. kijk het is fijn als het gezond is hoor en blakend hoor maar ik heb eer niet echt een fijn gevoel aan overgehouden de laatste van mij was tien pond.. hoop nu op een kleintje.. moet 3 febr voor het eerst voor een groeiecho

kindje komt eerst bij ons op de kamer in de wieg.
later komt het bij onze dochter op de kamer...

de wieg staat nog in alblas, alles moet nog uitgewassen worden, en de rest wat nog gedaan moet worden!

ooit komt het goed... ben 25 week heen dus heb nog even.

Terug
Bovenaan