Wie is ook al wat langer bezig?

He meiden,

Even een berichtje van iemand die nu op een paar weken na een jaar bezig is... Net al sje denkt dat het niet meer gaat lukken, zie je dat het toch kan, ik ben namelijk zwanger!! En ook al weet ik het pas een dag of twee en voelt het nog heel onwerkelijk, de test bewees het..

Dus ik hoop dat jullie hier toch wat hoop uit kunnen halen.

On top of that kregen we vandaag de uitslag van mijn vriends zaad, en de kwaliteit was niet goed, maar er hoeft en maar eentje aan te komen... Zelfs met slecht zaad komt het toch nog goed. Mijn forum maatje is nu na bijna een jaar ook zwanger.. Het kan dus echt.. (oke, weet er ook zat die binnen een poep en een scheet zwanger zijn hoor, er zijn er zo'n 12 mij voorgeweest het afgelopen jaar..) En ik ben ook al wat ouder (37) dat bevordert de dingen ook niet zo..

Dus meiden bij deze ontzettend veel succes met alles en ik zla duimen voor jullie dat het snel raak zal zijn...

Veel liefs Mylène

Ik ben ook al wat langer bezig  (bijna twee jaar)
Ik heb nooit ovulatie testen gebruikt.
Ik heb wel 1 maand mijn temp bijgehouden, en deze maand doe ik dat weer.
Vorige keer was duidelijk mijn eisprong aan te wijzen op die manier.

Ik moet zeggen dat ik er regelmatig ben, dus temperaturen lijkt voor mij een prima manier om m'n eisprong te bepalen.

Hallo Mylene, gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is goed om te lezen dat het je gelukt is  na bijna een jaar proberen.  Geniet er maar lekker van.

Liefs Yvonne

ja ik doe ook (jammer)genoeg mee,ronde 9 alweer
ik had nooit gedacht dat het wat langer zou gaan duren,mijn zussen zo zwanger en mijn schoonzusje ook maar dat maak toch niet uit zie je wel.
wel een regelmatige cyclus 25/28 dagen verwacht mijn nod tussen 3 en 6 oktbober

xxx

Hallo Allemaal,

Misschien kan mijn verhaal jullie wat hoop geven. Van onze eerste was ik in  ronde 5 al zwanger en bij nr 2 heeft het 1jr en 9mnd(ronde 21)  geduurd. Ik zag het toen ook helemaal niet meer zitten en dacht dat ik nooit meer zwanger zou worden. We stonden op het punt IUI te doen, omdat het zaad van mijn man er super slecht uit zag en toen bleek ik  toch nog spontaan zwanger van nr 2. De gynaecoloog noemde het een "lucky shot", omdat het zaad nauwelijk beweeglijk was en veel te weinig zaadcellen. Wij willen over een paar maandje voor nr3 gaan en ben benieuwd of het deze keer ook nog spontaan wil lukken. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken. ps ik heb toen we voor nr 2 gingen ook heel wat ovulatietesten er tegen aan gegooid, maar ben zwanger geworden toen ik geen gebruikte!
groetjes melanie

Terug
Bovenaan