Wie is ook uitgerekend in februari 2007?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik heb vandaag een test gedaan en die was positief. De rose stip was wel heel licht, maar dat is ook goed toch? Moest vandaag ook ongesteld worden en dat is ook uitgebleven... Jippi!

Ik ben ongeveer 12 februari uitgerekend. Zou het leuk vinden om met anderen die ongeveer even ver zwanger zijn te praten...

Tot horens!

PROFICIAT!!!!!!

Janneke.

Ps, je kunt op dit forum kijken. Ze hebben daar een kopje met; uitgerekend in ......
Daar kan je mensen " ontmoeten"   die in dezelfde maand uitgerekend zijn als jij.

Hoi Syll,

Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf ook net zwanger ( 7 februari uitgerekend!).

Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap krijgt!

Heb je al kinderen?

Succes,
heitje

hoi hoi!
gefeliciteerd!! super joh!
ik ben 3 feb uitgerekend. Ik kan niet wachten, vind het nog zo'n raar idee omdat ik niks voel, ben maar 1 dagje een klein beetje misselijk geweest en verder last van mn onderrug een beetje. dus ik kan niet wachten tot mn buik groeit, zodat iedereen het kan zien!
groetjes marjo

hallo,van harte,ik heb net een test gedaan ,en ook positief,ik weet niet wat ik moet doen ,de test was van de kruitvat
is die wel goed,groetjes een onzeker meisje

ik ben ook in februari uitgerekend, zo rond 9 februari. Spannend en nog een beetje onwerkelijk.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie. Ik zal even in het forum van februari gaan kijken.

En ook een test van de kruidvat lijkt mij gewoon een goede test. Succes ermee!

Syl.

Hoi Jamilla, gefeliciteerd hoor! Een test van het Kruidvat werkt prima hoor, ik heb er 2 gedaan en nog een Clear Blue, allemaal hartstikke positief.

Terug
Bovenaan