Wie is ook uitgerekend in februari 2007?

hallo,
ik heb ook vandaag positief getest.2 dagen voor nod,maar toch een vage streep!!ik hoop deze zwangerschap voorspoedig te mogen uitdragen en dan ben ik 16 februari uitgerekend.ik ben nog matig postitief omdat t nog zo vroeg is en ik in april een miskraam heb gehad.
ik zie jullie op t februariforum!!
groetjes kari

http://februari2007.12forum.nl

Hallo dames,

ook ik ben in februari uitgerekend. 7 februari om precies te zijn. Dat wordt dan ons tweede kindje

Hallo meiden,

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger, nu 5 weken en 5 dagen.
Vind het erg spannend allemaal en zoals het nu lijkt ben ik 7 februari uitgerekend.
Het lijkt me leuk om met jullie kletsen.

Groetjes

PROFICIAT! Hopelijk gaan jullie allemaal een fijne zwangerschap tegemoet!

Ik heb gisteren getest en JAAA! Ik ben ook zwanger! Het heeft heel wat maandjes geduurd en het is dan ook bijna niet te geloven! Ik ga ook snel maar eens kijken op het februari-forum.

Even nog een ander vraagje: ik heb de eerste keer getest met een digitale test van clearblue (zwanger/niet zwanger) en  vanmorgen nogmaals  met de test waarbij je een kruisje kunt zien wanneer je zwanger bent. De digitale test geeft 'zwanger' aan, maar bij die andere test is het tweede streepje nauwelijks zichtbaar.. zo licht zelfs dat als ik alleen die test had gedaan ik het waarschijnlijk niet eens gezien had..
Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?

hallo dames

ook ik ben uitgerekend in februari 9 om precies te zijn
 allemaal een hele fijne zwangerschap toegewenst.
we gaan een hele spannende tijd tegemoet wel leuk dat je dat met anderen kan delen die net zo ver zijn

Hoi lieve dames,

Ik ben ook zwanger en ook in feb 2007 uitgerekend~ Ben nu 6 weken zwanger...
Leuk dat zoveel dames ook in feb zijn uitgerekend~

Liefs Aisha

Hoi,

Ik ben nieuw hier en ik heb gisteren een test gedaan en die was positief!
Als het goed is ben ik uitgerekend op 16 februari.

Hallo ik ben ook uitgerekend in februari rond de 8e dit wordt mijn tweede kindje. mijn eerste kindje ian is geboren met een zwangerschapsduur van 29 weken omdat ik hellp - syndroom had. Deze keer is het dus ook erg spannend. Ik vindt het hartstikke leuk om te zien dat er veel vrouwen uitgerekend zijn rond de zelfde datum kunnen we mekaar op de hoogte houden van onze belevenissen.
groetjes,
marike

Terug
Bovenaan