wie is ook uitgeteld eind april 2009?

Hallo,

ik zag een paar oproepjes staan voor andere datums, maar ik ben heel nieuwsgierig of er meer meiden/vrouwen zijn die eind april zijn uitgeteld? Mijn datum is de 27e en ik zou t echt fijn vinden om afentoe even te kletsen over wat er allemaal gebeurt.

Het is mijn eerste zwangerschap en mijn man en ik hebben zeer weinig tot helemaal geen vrienden met kinderen. Daardoor zou ik het heel leuk vinden om mensen te vinden die op dezelfde datum zijn uitgeteld (of is het nou uitgerekend?!?) om daarmee van gedachten te wisselen.

Yvonne

hoi Yvonne,
ik ben 26 april uitgerekend. en ook voor het eerst zwanger.
het is allemaal erg spannend en je voelt zoveel veranderingen in je lichaam die je niet echt kunt plaatsen.
gezellig om af en toe te kunnen kletsen
groetjes saartje

H Yvonne en Saartje,
ik ben 3 mei uitgerekend en reken maar dat je tegen die tijd ook wel uitgeteld bent hoor!!!
Het is mijn derde zwangerschap en wordt ons derde kindje, dus ik heb inmiddels wel iets meer ervaring. Het is wel lekker om wat mee te praten met anderen die zwanger zijn, je collegas en vrienden worden er op gegeven moment wel zat van, maar dat probleem heb je hier nooit!

begint jullie buikje al wat te komen? Hier wel, bij de eerste zag je bij mij pas echt iets rond de 18 weken ofzo.

groetjes
KLarie

hoi hoi
ja mijn buikje begint aardig te komen. alleen beni k nog niet aangekomen.
ik ben de van week 6 tot week 13 alleen maar aan het overgeven geweest tot een ziekenhuisopname toe. was helemaal uitgedroogd en 6 kilo afgevallen. ik at en dronk heel de dag door maar alles kwam er gelijk weer uit. sterk hormoon zeiden ze dan in ziekenhuis. nu ben ik 15 weken en 3 dagen en gaat steeds beter. buikje groeit goed en ik heb af en toe het idee dat ik me kindje al voel bewegen maar weet niet in hoeverre dat nu al kan. net zo een grote kuchtbel wat knapt in je buik grappig gevoel.
we beginnen nu heelrijk te genieten samen van deze zwangerchap ondanks de moelijke start.
weten jullie ook al wat het word?
groetjes

heey Saartje en Lieve Klarie

leuk dat jullie zo snel reageren!!
hahaha.. LK, ik kan me voorstellen dat je dan echt uitgeteld bent op 3 mei, als je al 2 kleintjes hebt.

Mijn buikje begint ook al een beetje te komen, nu 15 weken en 2 dagen. Was eerst vrij plat en nu zit er echt een bolletje. Echt iets van de afgelopen dagen is dat ik helemaal niets op/aan mn buik wil hebben, dus ik ben aan t overstappen op positiekleding, die kan ik lekker onder mn buik dragen en zit er niets tegen te drukken. Voor mn omgeving zou ik me er nog wel op kunnen kleden dat je het niet ziet, maar iedereen weet t en ik ben er hartstikke blij mee dus: bolletje vooruit, hahaha

Goh Saartje, dat je zo ziek bent geweest! Voel je je nu een stuk beter inmiddels? Hopelijk wel

dat gevoel dat je beschrijft van t luchtbelletje, heb ik ook gehad. Zat lekker in de auto naast mn man en ik dacht ineens, heeey, dat zou t weleens kunnen zijn. t is wel vroeg he.. maar het is niet een gevoel dat ik al ooit had gehad,dus wie weet.
We weten nog niet wat t wordt, maar ik wil t wel weten, ben zo nieuwsgierig, hihihi..

ik weet niet of we dit forum voor 'ons' mogen gebruiken, zal ook even mijn mailadres geven voor de zekerheid: beebski@hotmail.com

Heel veel liefs,
Yvonne

Hoi meiden,

ik ben wel nog niet zover als jullie, maar wilde wel even een berichtje achterlaten.
Dat van die luchtbel is zeer herkenbaar. Dit is mijn tweede zwangerschap en ben 20 juni uitgerekend. Maar weet nog precies hoe dat voelde die eerste beweging van de kleine. Mijn schoonzusje noemde het plofjes. Haha vond dat zo'n grappig woord. Toen ik dat voor de eerste keer voelde, was volgens mij ook zo rond de 15 weken, dacht ik echt van hé, het voelt echt als plofjes. haha

Ik kan ook niet wachten totdat het weer zover is, maar moet nog even geduld hebben. Ben pas  bijna 8 weken.

Liefs,

Hoi,

Hopelijk mag ik ook met jullie mee kletsen.

Ik ben 15 weken zwanger van de tweede; we hebben al een meisje die volgende week 3 wordt.

Volgens de verloskundige is mijn uitgerekende datum 28 april, maar onze dochter liet 2 weken langer op zich wachten, dus ik ga er een beetje vanuit dat ukkie nummer 2 ook geen haast zal hebben .

Ik voel me nu prima, de eerste 13 weken ben ik behoorlijk misselijk en moe geweest maar ik begin nu weer wat energie te krijgen (voor zover mogelijk met een opstandige peuter haha).
Mijn buik groeide al heel snel, kon  met  6  weken mijn gewone broeken al niet meer aan! Nu zit ik in een soort 'tussenfase' want mijn buik is nog net niet dik genoeg voor positiebroeken.
Dat probeer ik op te lossen met leggings van een maat groter, alhoewel dat nu ook niet meer zo comfortabel zit .
De laatste keer dat ik mezelf heb gewogen, was ik pas 1 kilo aangekomen.

Groetjes en tot schrijfs,

Anna (mv Iris en ?)

heey first mum en mama iris oftewel Anna,

van harte welkom in deze discussie, gezellig!!

goh, plofjes, dat dekt de lading en het gevoel vrij aardig, hihihi.. ga ik zeker onthouden!

ben gisteren in Eindhoven bij Innana geweest voor wat positiekleding. Eigenlijk zou het nog steeds een 'buikje' kunnen zijn wat je bij mij ziet (echt zo'n bolletje), maar doordat ik even helemaal niets op/aan mn buik wil hebben, leek het me toch alvast een goed idee om wat rond te shoppen. Kwam uiteindelijk met 2 broeken, 1 rok en 2 vestjes weer naar buiten, ahem.... vandaag mn nieuwe rok aan en iedereen vindt m hartstikke leuk, hihihi ("is dat een positierok???" hahaha)

verder heb ik niet zo veel nieuws. Op 25 november hebben wij bij de Hogeschool Eindhoven een echo, misschien kennen jullie t al, tijdens de paramedische opleiding vragen ze vrijwilligsters om echo's te ondergaan en kunnen de mensen in opleiding aldaar oefenen in het maken van een echo. Ben 1x geweest, toen waren het huisartsen met een praktijk tijdens de 2e opleidingsdag. Ik ben zo benieuwd of we de 25e (met 18 weken) al kunnen zien wat t wordt! kan net zo goed niets over gezegd worden, maar ik heb er zo'n sterk gevoel over dat ik best benieuwd ben of ik goed zit.

Saartje, jij weet al wat het wordt? Ga je het ook vertellen aan je omgeving of ben jij zo'n bikkel die het voor zich kan houden

Liefs, prettig weekend alvast!!

Terug
Bovenaan