Hallo,
het was gelukkig alleen blikschade,wel had ik het stuur ijn mijn buik gekregen.maar alles was gelukkig goed,ik had die dag(23okt) dus ook van die handige huisartsen die niet wisten hoe ze het ding moesten houden.ik heb gewoon gevraag of ze ff wilde kijke wat het werd.hihi.ik heb de andere dagen helaas af moeten zeggen omdat we nog steeds geen andere renault espace hebben gevonden.onder tussen hebben we wel al de 20 wk echo gehad.alles was goed.en daar keke ze ook nog eens wat het werdt.en het was nog steeds een meisje hihi.
groetjes Valeskahquote: drkj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 15:07:38&apos

);
halloo!!
leuk, weer nieuwe reacties te lezen!
Goh, Valeska, hopelijk was het alleen blikschade bij het ongeluk? Het was overigens niet dezelfde dag, ik was er op 21 oktober. Was voor de huisartsen de 2e opleidingsdag en ze waren er nog best onhandig mee, hihihi.. moesten telkens kijken of ze dat apparaatje niet omgekeerd op mn buik zetten... Ik mag morgen weer om 18.00 uur, direct uit mn werk. Wel leuk om te lezen dat ze bij Fontys dus wel iets zeggen/denken over t geslacht. Ben zo benieuwd morgen!!
En Chantal, het lijkt me inderdaad hartstikke fijn om in het voorjaar een kindje te hebben. Als je eraan toe bent, lekker naar buiten (hopelijk werkt het weer een beetje mee)..
Super trotse mama (leuke nickname) hoe is de 20 weken echo gegaan? Ben nieuwsgierig, vertel vertel!
wij zijn afgelopen vrijdag gaan kijken naar kinderwagens. Kwamen helemaal blanco binnen maar binnen een uurtje weet je toch al wel waar je over praat. Door een paar dingen die wij belangrijk vinden, hebben we de keuze teruggebracht tot 3 modellen, de Quinny, de Mutsy en de Bugaboo. Ik wil er graag een met vier wielen, waarin het kindje naar je toe of van je af kan kijken en hij moet niet al te lomp zijn, want hij zal door gebrek aan grote gang/bijkeuken voornamelijk in de kamer komen te staan. Ik heb ook nagedacht over een draagdoek, maar als je boodschappen moet doen, lijkt het me zo'n gehannes met de tassen. Hebben jullie daar al over nagedacht hoe jullie dat gaan doen? En eventueel ook al gekozen voor een bepaalde wagen?
Nou, ik laat na de echo morgen zeker even weten hoe t was,
rest van de dames heel veel plezier weer en graag tot schrijfs,
yvonne