wie is ook uitgeteld eind april 2009?

Hallo Iedereen,

Het is de eerste keer dat ik hier een berichtje achter laat.
Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en ben 18 april uitgerekend.
Heerlijk in het voorjaar he! Ik ben overigens 25 jaar en zwanger van de
eerste.

Ik ben nu ongeveer een 4 kilootjes aangekomen! En mijn buikje
is al aardig zichtbaar. Ik heb de baby nog niet gevoeld, maar vraag me wel
echt af hoe ik dat ga ervaren.

Ik wens iedereen heel veel succes met de zwangerschap en
geniet ervan.

Groetjes, Chantal

hallo yvonne/dames

ik heb ook de echo gehad op de hoge school in eindhoven.
de eerste keer had ik ook huisartsen.misschien zijn we wel op de zelfde dag daar geweest het was op 23 okt om 18:00 uur.toen was ik 15 wk,ze dachten toen al dat het een meisje zou worden.ik ben vorige week vrijdag(14nov )om 11 uur daar geweest en weer dachten ze een meisje.ik moet nu donderdag(20nov) om 10:15u daar zijn en volgende week dinsdag 25 nov om 16:45u en dan heb ik er nog een op 9 dec.alleen denk ik dat ik die van nu donderdag en dinsdag 25 nov en 9 dec af moet gaan zeggen.want helaas heb ik vorige week een ongeluk gehad,dus nu hebben we geen andere wagen.
wel heb ik 27 nov nog de 20 wk echo.vindt het wel jammer dat ik nu niet meer kan gaan.
Ik ben op 17 april uitgeteld.en van de eerste was ik op 14 april uitgeteld.

groetjes Valeska

hallo allemaal...

Telt 14 april ook??? ;-))
Ik ben vandaag precies 19 weekies zwanger van de 2de
ik heb al een hele mooie lieve meid van 5 en half       :)))))))))
Morgen hebben we de 20 weken echo!! spannendddddddd
en nee niet spannend omdat we willen weten wat het is, want dat willen we lekker gheim houden tot de bevalling haha, best spannend dus morgen!!

groetjes en liefs
rachel

halloo!!

leuk, weer nieuwe reacties te lezen!

Goh, Valeska, hopelijk was het alleen blikschade bij het ongeluk? Het was overigens niet dezelfde dag, ik was er op 21 oktober. Was voor de huisartsen de 2e opleidingsdag en ze waren er nog best onhandig mee, hihihi.. moesten telkens kijken of ze dat apparaatje niet omgekeerd op mn buik zetten... Ik mag morgen weer om 18.00 uur, direct uit mn werk. Wel leuk om te lezen dat ze bij Fontys dus wel iets  zeggen/denken over t geslacht. Ben zo benieuwd  morgen!!

En  Chantal, het lijkt me inderdaad hartstikke fijn om in het voorjaar  een kindje te hebben. Als  je eraan toe bent,  lekker naar buiten (hopelijk werkt het weer een beetje mee)..

Super trotse mama (leuke nickname) hoe is de 20 weken  echo gegaan? Ben  nieuwsgierig,  vertel vertel!

wij  zijn afgelopen vrijdag gaan kijken naar kinderwagens. Kwamen helemaal blanco binnen  maar binnen een uurtje weet je toch al wel waar je over praat. Door  een paar dingen die wij  belangrijk vinden, hebben we de keuze teruggebracht tot 3 modellen, de Quinny, de  Mutsy en de Bugaboo.  Ik wil  er graag een met vier wielen, waarin het kindje naar je toe of van je af  kan kijken en hij moet niet al te lomp zijn, want hij  zal door gebrek aan  grote gang/bijkeuken voornamelijk in de  kamer komen te staan. Ik  heb ook nagedacht over een draagdoek, maar als je boodschappen moet doen, lijkt het me zo'n gehannes met de tassen. Hebben jullie daar al over nagedacht hoe jullie dat gaan doen? En eventueel ook al gekozen voor een bepaalde wagen?  

Nou, ik laat  na de echo morgen zeker even weten hoe t was,
rest van de dames  heel veel plezier weer en graag tot schrijfs,
yvonne

Hallo daar allemaal,

Wij zijn uitgeteld op 9 april 2009 en zijn nu 20w en 4dagen zwanger.
Dezeweek krijgen we de 20 weken echo erg spannend nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover.Zijn echt benieuwd na het onderzoek en wat het wordt!
Zelf hebben we een voorgevoel maar toch,dan denk ik zus en dan zo haha zal wel bekend zijn bij jullie.
Wij houden het dan ook lekker geheim het is voor ons zelf en als het zover is mag iedereen het weten!!!!!
De baby beweegt erg goed voel het vanaf 19 weken en nu steeds meer plopjes het is eigenlijk ongeloofelijk genieten maar.

Oja ik las iets over kinderwagens wij hebben voor bugaboo gekozen binnenkort komt de wagen zijn beniewd dan zie je ook hoe je hebt samengesteld.

groetjes tot mail

HoiHoi,
Goh laat ik hier ook eens een berichtje achter laten.
Ik ben op 1 mei uitgerekend van onze eerste. Een dagje eerder en het is eind april
Zit nu op 17 weken en 5 dagen. Heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. Die is op 9 dec. Kan haast niet wachten moet ik eerlijk zeggen.
Ik ben nooit ziek geweest en voel ook nog steeds helemaal niets. Behalve dan dat mn buik aardig begint te groeien.
Vriendinnen die me vaker zien, zien me veranderen maar anderen zien ook nog niets aan me. En ik ben er nou net zo trots op.

Wij hebben trouwens een hele ouderwetse kinderwagen. Daar heeft mn oom ingelegen en mn broertje en ik ook. Omdat het zo'n antiek ding is wil ik deze in de kamer zetten als wieg. Ben vorige week begonnen om al het chroom-werk te poetsen. Houdt best wat in zeg. Elk keer maar een stukje dan.
Voor ons zelf heb ik op marktplaats een supermooie wagen gevonden. De bak kan beide kanten op. (De duwstang kan heen en weer gedaan worden) en na de bak kan er een zitje in. Lekker multi-functioneel dus.
En omdat wij op een boerderij wonen met nogal een hobbelig erf heb ik voor grote luchtbanden gekozen en ook dat ie handig in en uit elkaar kan omdat we toch afhankelijk zijn van de auto. Dat wordt vaak in en uitladen voor het brengen naar mn ouders of schoonmoeder. Die staan trouwens nu al te popelen om te kunen oppassen hihi.

Nou eerst maar weer de groetjes en genietse.

Mirjam

Hallo,
het was gelukkig alleen blikschade,wel had ik het stuur ijn mijn buik gekregen.maar alles was gelukkig goed,ik had die dag(23okt) dus ook van die handige huisartsen die niet wisten   hoe ze het ding moesten houden.ik heb gewoon gevraag of ze ff wilde kijke wat het werd.hihi.ik heb de andere dagen helaas af moeten zeggen omdat we nog steeds geen andere renault espace hebben gevonden.onder tussen hebben we wel al de 20 wk echo gehad.alles was goed.en daar keke ze ook nog eens wat het werdt.en het was nog steeds een meisje hihi.

groetjes Valeskahquote: drkj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 15:07:38'));

halloo!!

leuk, weer nieuwe reacties te lezen!

Goh, Valeska, hopelijk was het alleen blikschade bij het ongeluk? Het was overigens niet dezelfde dag, ik was er op 21 oktober. Was voor de huisartsen de 2e opleidingsdag en ze waren er nog best onhandig mee, hihihi.. moesten telkens kijken of ze dat apparaatje niet omgekeerd op mn buik zetten... Ik mag morgen weer om 18.00 uur, direct uit mn werk. Wel leuk om te lezen dat ze bij Fontys dus wel iets  zeggen/denken over t geslacht. Ben zo benieuwd  morgen!!

En  Chantal, het lijkt me inderdaad hartstikke fijn om in het voorjaar  een kindje te hebben. Als  je eraan toe bent,  lekker naar buiten (hopelijk werkt het weer een beetje mee)..

Super trotse mama (leuke nickname) hoe is de 20 weken  echo gegaan? Ben  nieuwsgierig,  vertel vertel!

wij  zijn afgelopen vrijdag gaan kijken naar kinderwagens. Kwamen helemaal blanco binnen  maar binnen een uurtje weet je toch al wel waar je over praat. Door  een paar dingen die wij  belangrijk vinden, hebben we de keuze teruggebracht tot 3 modellen, de Quinny, de  Mutsy en de Bugaboo.  Ik wil  er graag een met vier wielen, waarin het kindje naar je toe of van je af  kan kijken en hij moet niet al te lomp zijn, want hij  zal door gebrek aan  grote gang/bijkeuken voornamelijk in de  kamer komen te staan. Ik  heb ook nagedacht over een draagdoek, maar als je boodschappen moet doen, lijkt het me zo'n gehannes met de tassen. Hebben jullie daar al over nagedacht hoe jullie dat gaan doen? En eventueel ook al gekozen voor een bepaalde wagen?  

Nou, ik laat  na de echo morgen zeker even weten hoe t was,
rest van de dames  heel veel plezier weer en graag tot schrijfs,
yvonne

Terug
Bovenaan