wie is over tijd??

A

Anoniem

Guest
Ik pas 1 dagje, mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en steken rechtvooruit , hahah
Ik heb zo nu en dan een heel klein beetje bruine afscheiding, dus ga er van uit dat het dorozet!
En jullie??? liefs LA

nou bij mij is nog niets te zien, ben nu een week overtijd, of anders vanuit mijn langste cyclus gezien 4 dagen
test gedaan, niets te zien
wel gevoelige borsten dus afwachten maar weer

Hallo,

Ik ben morgen 6 dagen overtijd, ik heb woensdag een testje gedaan ,maar niks op te zien.
Ik denk dat mijn lichaam aan het ontpillen is. Alleen heb wel erg gevoelige borsten en af en toe een weeiig gevoel in me buik en last van witte afscheiding.
Maar jah....misschien is het wel spanning allemaal (ik ben morgen jarig, dus druk, druk ,druk)
Ik kijk volgende week nog even en anders doe ik nog een testje.

liefs Bebbie

Ik was 16dagen overtijd, maar ben jammer genoeg weer ongi geworden woensdag....
Maar ik hoop dat voor jullie toch raak zal zijn....

liefs Chahida

jee, 16 dagen dat is lang.... ben je zo onregelmatig?

Ik ben nu 2 dagen overtijd.... nog steeds een klein beetje bruine vloed.... nog steeds overtuigd dat ik nog wel ongi word.

En jullie?

liefs LA

dag meiden,

uitgaande van mijn langste cyclus (=37dagen), zit ik vandaag op mijn 37e dag en nog niks te bekennen. nog totaal geen gekleurde afscheiding gehad, helemaal niks.
maar ik denk niet dat ik zwanger ben want ik heb deze maand geen verhoging kunnen constateren(ben aan het temperaturen). dus ik zal deze week wel ongi worden.
ik hoop natuurlijk voor jullie allemaal wel dat het raak is nu...

groetjes sandra

vandaag de 4 de dag overtijd..... door de dag heen heel weinig bruine afscheiding, het zijn ook meer veegjes, oud bloed zeggen ze toch dat het is?!

Ik weet het niet, nog geen buikpijn zoals gewoonlijk, maar tja vorige maand was ik ook 6 dagen overtijd.....

en jullie??

Liefs LA

Hallo, hallo,

Ik wist het 17 juni ineens, ik word deze maand niet ongesteld. Ik schrok zelf van dit gevoel, maar ik was er echt van overtuigd. Ik voelde me anders en ik had wel lichte buikkrampen, maar dit was echt heel anders dan alle andere cycli. Nu 1 dag overtijd en warempel vanmorgen toch wat misselijk en grote dikke blauwe aderen op mijn borsten. Ik kon al wel huilen om deze symptomen. Overtijd en dat soort "klachtjes". Ik vond het te mooi om waar de zijn. Nu nogsteeds wat misselijk (van de zenuwen??) maar net wel wat bruinig slijm verloren. Nu kon ik wel huilen omdat blijkbaar mijn intuitie me volledig in de steek laat. Nooit eerder heb ik het gevoel gehad zwanger te zijn, ook al was ik een dagje overtijd, maar ik was er nu helemaal van overtuigd. Heb het nu uit m'n hoofd gezet. Ik ga er helemaal van uit dat ik ongesteld word. Of was het toch nog een innestelingsbloeding? Het was namelijk zo weinig bruinig slijm.
Ik ben in de war.

Liefs lucretia

Terug
Bovenaan