wie is over tijd??

Yesssss!!! Ik ben 2 dagen overtijd!!! Ik ben misselijk (met vlagen) en heb allerlei vage klachten. Ik durf nog geen test de doen, maar ik begin er nu wel erg op te hopen.
Voor de rest ook succes!
Groetjes Lynn (ronde 8 na MK)

quote: LA reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2006 21:24:51'));

jee, 16 dagen dat is lang.... ben je zo onregelmatig?

Ik ben nu 2 dagen overtijd.... nog steeds een klein beetje bruine vloed.... nog steeds overtuigd dat ik nog wel ongi word.

En jullie?

liefs LA

Nou vorig jaar was ik wel heel onregelmatig, maar dit jaar was echt elke maand bijna 28dagen, en nu was ik weer 16dagen overtijd, wat je lichaam wel niet allemaal kan doen om je voor de gek te houden...
Ik hoop voor jou dat het toch raak is......

liefs Chahida

zit nu op dag 39, en nog steeds niks te bekennen, heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus ik zit op mijn ongi te wachten. ik hoop dat het niet te lang meer duurt.
ik hoop voor jullie natuurlijk wel dat het raak is deze maand, duimen maar !!!!!!

groetjes sandra

sinds vanochtend ben ik overtuigd dat ik ongi word! Het bruine vloed druppelt nu in de wc....

mijn cyclus is verlengd met een dag of 6.

helaas vlgnd misschien beter, op naar ronde 8

liefs LA

Hoi allemaal,

Ik ben ook ook 2 dagen overtijd, wel klachten zoals een ongigevoel, maar niet hele erg pijnlijke borsten en grote tepels terwijl ik dat normaal wel altijd heb bij de menstruatie. Ook misselijk met vlagen, maar ja de test zei nog niks vandaag, maar dat kan nog komen.

Succes allemaal,

Groetjes Thessa

ik ben pas 1 dag over tijd dus dat zegt pas weinig maar heb nog zeker geen ongi gevoel
heb 8 april een miskrama gehad en ben daarna nog 1 keer ongesteld geweest en ou het gisteren dus moeten wordenvoordat ik die miskraam kreeg had ik een cyclus van 28 dagen maar hoe die nu is weet ik niet dus wacht het maar even een weekje af ga der gewoon van uit dat ik ongesteld word anders is het zo een teleurstelling
heb wel al een dochertje van 7 maanden oud dus dat scheelt weer in de zenuwen ben toch de hele dag druk
iedereen succes

Terug
Bovenaan