wie is rond de 23 en wil graag zijn ervaring met mij delen.

hoi hoi,

Ik was nog vergeten te zeggen dat ik de 2e keer met letterlijk 1 wip zeg maar zwanger was zonder clomid e.d. dus daar is ook geen peil op te trekken.
Nogmaals veel succes,

Liefs,

Rachel
 
Hallo,

Ik ben 26 en moeder van een Taran van bijna drie, ik was dus ook 23 toen ik besloot om zwanger te worden. En ik kan je vertellen (zonder sentimenteel te willen klinken) dat hij het beste is dat me ooit is overkomen!

Voordat ik Taran had leide ik een nogal 'vrij' leven en maakte ik me niet zoveel zorgen om mijn toekomst, maar toen ik een keer de verantwoordelijkheid voor zo'n klein wezentje had ben ik me meer met 'onze' toekomst (en zekerheid) gaan bezighouden.
Ik ben nu een studerende moeder en zwanger van de tweede!  Ik vind die combie helemaal geweldig!  

Lekker studeren met studiefinancieering en nog genoeg tijd voor mijn kleine man!
Op de uni ben ik nog jong genoeg om het gezellig te hebben met mijn mede studenten en thuis  kan ik lekker de jonge mama spelen!        

"Jong"  (naar de maatstafen van de westerse samenleving dan) moeder zijn is GEWELDIG!!!!

Groetjes Nika
 
Hoi,

Ik ben nu zelf bijna 23 (over 4 mnd ben ik jarig)
En heb nu een zoontje van 2 jaar en 3 maand.
En ben bijna 30 weken zwanger van de 2de.

Onze eeste kregen we dus toen ik 20 was (was 19 toen ik zwanger raakte)
Beide zwangerschappen waren geplant.
Wij zijn er gewoon voor gegaan en wat andere vonden trokken we ons niks van aan.
Alhoewel famillie en goeie vrienden het heel leuk vonden.

Wij hadden verder ook al alles voor elkaar huis, getrouwd ( niet dat dat moet ofzo maar wij hebben ons huwelijk vervroegd toen ik zwanger was)
en we hadden allebij werk mijn man fulltime ik partime dus er was niks waar we ons zorgen over hoefde te maken.

Dus als je alles een beetje op orde heb ( bedoel gewoon de normale dingen zoals dat je damen een huis hebt enzo)
En wil het allebij graag moet je het gewoon doen.
En 23 is een hele mooie leeftijd hoor om kinderen te krijgen.

Groetjes

senjo
 
Hoi hoi,
Voor mij was het al van jongs af aan duidelijk dat ik het liefst jong kinderen wilde hebben. (er even vanuitgaand dat het zou lukken). Alleen wel moest voor mij de situatie er naar zijn natuurlijk. Zowel financieel als een stabiele relatie. Toen ik 20 jaar was leerde ik mijn man kennen. Het was gelijk raak, helemaal verliefd! En we waren er helemaal zeker van dat we 'de ware' waren voor elkaar. Ruim een half jaar later ben ik met de pil gestopt. Ik was de volgende maand zwanger (ik was toen 21). 9 mnd later is onze eerste dochter geboren en inmiddels hebben wij er nog een dochter bij, van nu bijna 6 mnd. Alles is precies zoals we het hadden verwacht. We zijn zeker van elkaar en alles loopt zo soepel en we leven echt een sprookjesleven. Dus als jullie er allebei klaar voor zijn, waarom dan wachten! Het is echt zo geweldig! Een kleintje van jezelf!
In ieder geval heel veel geluk samen!
Groetjes Judith
 
hoi hoi

ik ben nu ook mama maar ik had er toen egt nog niet aan moeten denken :Shet is nu leuk en zo maar dan al poepluiers enz nee maar nu is het  ik ben sins 8 maanden mama
 

Hoi zonnestraaltje.

Ik zou zeggen:
Als jullie er allebei klaar voor zijn,
GA ERVOOR!!
Het is ontzettend leuk!


Wil je weten hoe gezellig leuk en lief zo'n baby is,
bezoek gerust onze site:




Groeten ilona



www.babymaijers.beebiesite.nl



 
Terug
Bovenaan