Ik ben inmiddels 5 weken zwanger van de derde! Ook wij hebben getwijfeld, we hebben twee jongens van 6 en 4 jaar. De jongste is een pittig ding en daar hebben we onze handen aan vol. Maar toch begon het bij mij twee jaar geleden in de zomer toch weer te kriebelen. We hebben toen nog even gewacht en januari dit jaar ging de pil de prullebak in. Was ik bij de eerste twee supersnel zwanger, deze keer heeft het bijna een jaar geduurd. Onze zolder is inmiddels omgetoverd tot een extra slaapkamer en een berging/washok. (nog niet helemaal klaar) Onze auto is groot genoeg en babyspullen heb ik nog zat. Al zal er wel weer wat nieuws bij moeten komen. Al gaan we ws verhuizen omdat we bouwgrond hebben en zelf een huis mogen gaan bouwen. Het zal dus wel druk gaan worden met een zwangerschap en verhuis/bouwplannen. Maar we zijn er heel blij mee! En weet je, die angst heb ik ook, kan ik het straks allemaal wel aan, als dit kindje dan ook maar gezond is....enz. Maar dat gaat allemaal gewoon goed komen. Met een derde erbij gaat het ook wel weer lukken, en ieder zwangere hoopt dat haar kindje gezond mag zijn of het nu de eerste, tweede, derde of vierde is. Feit is dat de meeste kinderen gezond worden geboren. Dus daar ga ik maar vanuit. Tuurlijk ben ik ook nu nog wat ongerust, heb in juli een vmk gehad en ben ergens natuurlijk bang dat het weer mis gaat. Maar ik moet er op vertrouwen dat het goedzit. Ik wil van deze zwangerschap genieten want zoals het nu lijkt wordt dit echt de laatste! Als jij twijfelt, bespreek het met je partner, wat vind hij ervan? Zou hij het ook leuk vinden een derde? Het is een heel verhaal geworden.....meid volg je gevoel en als jij en je man graag nog een kindje zouden willen....waarom niet?