Wie kan en wilt mij helpen???

A

Anoniem

Guest
Hai hai,

Ik ben een dagboek bij aan het houden van Levi en ik wilde daar graag het forumbericht in plakken waar ik hier vertel dat hij geboren is. Maar mijn printer doet het niet  en ik weet ook zo niet iemand die dat voor mij kan en wilt uitprinten. Is er misschien hier iemand die dat wilt doen en me dat wilt opsturen? Ik betaal natuurlijk de onkosten!

Liefs,
Nephele

Ik wil het wel voor je doen hoor. Maar ik weet niet wanneer je bevallen bent en waar je verhaal staat. Laat het even weten en komt het goed. We bespreken dan ook  wel hoe ik aan je adres kom.

Groetjes Pascalle (zomer moeder 2005)

Hai hai,

Wat ontzettend lief van je

Mijn bericht staat op pagina 7...

Liefs,
Nephele

Ik heb het gevonden. Is het goed als ik het morgen vroeg uitprint, heb nu een huilende Kim beneden en ik krijg de printer niet helemaal goed ingesteld. De laatste letters komen er niet op.

Groetjes Pascalle

Hoi Nephele,ik heb het vanmorgen weer geprobeerd om uit te printen maar op een of andere manier  worden  de  laatste stukje van de zin niet afgedrukt. Ik heb het al wel allemaal uit geprint dus laat maar weten of je het nu wel of niet wilt.

Groetjes Pascalle

Goeiemorgen Nephele,

Ik heb al even geknipt en geplakt en..........geprint.

Dus hij kan verstuurd worden als je wilt. Ik weet alleen niet of je nog een ander lettertype wilt of een andere tekstkleur. Laat het even weten. Als je het voor 12.00 uur vanmiddag kan doen, kan je het eventueel morgen al in huis hebben.

Groet
Kameraadsel

Pascalle, ontzettend bedankt alvast voor de moeite :):):)

Kameraadsel, wat lief van je :):):) Ik zou wel een romantische lettertype willen en de kleur lime...hihih.....als dat gaat natuurlijk..

Liefs,
nephele

Terug
Bovenaan