Wie kan en wilt mij helpen???

Goeiemorgen Nephele,

Nee, ik was je niet vergeten. Er stond vrijdag ook in mijn berichtje als je voor 12.00 uur antwoord zou kunnen geven zou ik het nog kunnen regelen. Reden daarvan is, dat ik maar tot 12.00 uur werk. En thuis de pc niet gebruik. Maar ik ben er weer.

Uhh, ff denken hoor. Lastig dat je de berichtjes niet terug kunt lezen als je een berichtje aan het typen ben. Lime, zei je volgens mij. Dat heb ik ff geprobeerd (wat het dichtste erbij kwam dan) maar ik denk niet dat dat helemaal goed gaat komen. Het is een te lichte kleur, dan is het bijna niet te lezen, maar ik zal deze in ieder geval uitprinten en mee sturen, dan kan je uit eindelijk zelf kiezen. Dus heb je nog opties voor andere kleuren??

En lettertype?? Want (maar dat is natuurlijk persoonlijk) ik vind dit lettertype een beetje saai. Je kan natuurlijk op je eigen pc even bij word kijken wat je een leuk lettertype vind. Als er verder nog wensen zijn hoor ik het wel.

Groet
Kameraadsel

Oh, ik ga donderdag op vakantie voor 2 weken, dus.........We moeten een beetje opschieten

Oh,

Ik ben even zo vrij geweest om zelf wat kleuren te kiezen. Beetje lila-achtig (begint ook met li toch?) en blauw/groen, dat heeft wel wat weg van lime alleen het is donkerder. Beide heel mooi en zeker niet onbelangrijk, leesbaar!

Ik heb 2 lettertypen uitgekozen, van dat krullerige schrift. (deze word versie heeft er niet meer)

Ik print alle kleuren wel uit, en dat dan 2 keer. Dan kan je zelf kiezen. (poeh, wat ben ik wakker vandaag!)

Hai hai,

Hahahaha.......je bent er maar druk mee, ik vind het echt onwijs lief van je. Ik ben tevreden met alles, lila lijkt me ook erg mooi, dus dan ga ik voor lila....en ja....begint ook me "li"........:):):)
Lettertype maakt me eigenlijk niks uit, laat ik aan jou over wat mooi is, heb er niet zoveel verstand van.

Hoe zal ik je mijn adres geven? Via mail?

Liefs,
Nephele

Als je je adresgegevens mailt naar kameraadsel@hotmail.com, dan kan ik je het morgen opsturen.

groet
Kameraadsel

Terug
Bovenaan